Ik ga apart naar de Aldi voor CHOCOLADEMELK voor vriendlief!! Dat is eigenlijk de enige +die van het merk chocomelk die hij lekker vind.. Ik koop dan altijd in 1 keer 2 tree.. Verder haal ik daar weg: curry afbakbroodjes vitaminedrinkflesjes vla Appelmoes chocoladekoekjes Cassave chips Chocoladenoten Dat is het zo ongeveer, maar ik ga niet speciaal voor deze dingen naar de Aldi, neem ze mee als ik er weer heen moet voor de chocolademelk.
Wij halen er wekelijks: Golden Power soms vuilniszakken, toiletpapier, chocolade en afbakbroodjes. Ik vraag me echt af of het nou veel goedkoper is dan bijv de Jumbo. Je kan ook daar voor een goedkoper merk kiezen ipv A merken. Vroeger was het echt veel goedkoper, maar of dat nu nog zo is vraag ik me dus echt af.
Ik haal er geen brood of vlees ( behalve gehakt ) En ook geen wereldmaaltijden of pakjes nasi etc. Voor de rest volgens mij alles wel..
ik ben bij de AH met euroshopper cheaper uit dan bij de Aldi want zo goedkoop vind ik de aldi echt niet meer.
Valt flink tegen hoor! Aldi heeft van alles idd maar 1 ding, terwijl ze bij een a winkel zoveel keus hebben! Als je een pot doperwten/wortel koopt bij de aldi, ben je veeeel meer kwijt dan het b merk in een a winkel. En dat is met heel veel dingen zo! Ik vind ze alleen wel de goedkoopste met vleeswaren, dat vind ik super.
Ik zweer bij de luierdoekjes van de aldi, ook zo makkelijk omdat deze weer goed sluit. Dus als ik er kom neem ik mee: bananen, melk, diepvries schnitzels, toetjes, optimel, kipkerrie en eiersalade, vleeswaren, voorgesneden kaas, val blanc, witlof, dagcreme, krieltjes, bakboter met olijf olie, en nog wel meer. Kom er gemiddeld 1x per maand en dan gelijk een kar vol.
Precies. En dan sta je ook nog eens in die smalle gangen en veel te lange rij voor de kassa. Ik hamster toch liever
inmiddels best veel: - drinken - koffie - brood - melk - hier en daar wat broodbeleg - gebraden gehakt - af en toe groente en fruit - boter - koekjes - chips/zoutjes - ijs/toetjes: die kleine yoghurttoetjes met vruchten...!! - af en toe wat sausjes voor pasta/rijst - en inderdaad: wc-papier!! Super! Inmiddels al aardig wat dus. Ben ook echt wel tevreden. Wil het ook gewoon daar halen vanwege het geld; het scheelt echt wel wat!
wij kopen er dozen met sap, melk, yogie en chocomelk.. kleine pakjes drinken eieren broodboter kruidenstokbrood die lekkere honey crunch appels! bananen broccolie bloemkool curry appelmoes wc papier koekjes soort van bifiworstjes paprikachips is mijn man gek op brood haal ik bij de bakker kaas bij de kaasboer, vind die voorverpakte kaas zo goor!! vlees vaak bij de ah of de plusmarkt vleeswaren ook bij de ah en andere dingen zoals pampers, doekjes, shampoo enz.. van het A merk...
chips koekjes toiletpapier LUIERS pakken drinken (lijkt op dubbelfris) toetjes kaas potjes bruine bonen etc en nog wel wat dingen.. maar voor groenten en vlees en brood etc ga ik naar de AH.
Die milkshakes!! Ohhhh *kwijlt hier* Die zitten in zo een plastic bekertje wat je moet schudden. Je kunt me er nacht's voor wakker maken!
spätlese (witte wijn) melk afbakbrood groenten (heel zelden want zwaar bespoten en snel rot) aardappelschijfjes/krieltjes (ook de luxere met sausjes/kruiden) choco jam (soms) afbakstokbrood met kruidenboter ertussen boterhamworst kaas cashewnoten chocolade knoppers koekjes wc papier (solo) keukenrol tissues azijn zonnebloemolie bleek oorstokjes gerookte zalm brie toetjes wattenschijfjes pedaalemmerzakjes 'vers' sinaasappelsap (koeling) fruitsqueezer flesje fruit uien creamer spaghetti/macaroni eieren melba toast smeerboter bakboter Veel van wat hierboven staat haal ik ook bij AH/ES. We gaan wel 1x per maand naar Aldi om zeker melk, kaas en pleepapier te kopen.
pakken frisdrank blikjes sinas broodbeleg als chocopasta, hagelslag en jam koekjes melk toetjes boter toastbeleg, de kipkerrie vind ik daar het lekkerst stukjes kip mmm vaatwastabletten keukendoeken chips groentes, maar je moet wel goed kijken of ze niet gekneusd zijn eigenlijk heel veel. we doen 1x in de 2 weken daar grote inkopen en de rest bij de appie, jumbo of c1000. vlees haal vaak ik van de slager kip vaak bij de poelier groente en fruit veel van de markt brood bijna altijd van de markt. gezellig zaterdags met man of moeder over de markt slenteren
Kuidenkaas (val blanc o.i.d) Visfilet Sardientjes in blik Penne (pasta) Verder koop ik meestal bij lidl/AH, enkel bij aldi als ik iets wil wat ze niet bij lidl hebben of er veel goedkoper is. Maar die kruidenkaas is er erg lekker vind ik, veel beter dan die van lidl.
Tja wat haal ik bij de aldi, cola voor me vriend en bezoek etc, flesjes sinasappelsap, koffiepads, boterhamworst voor de tabletten van de hond, aardappelschijfjes, aardappelkrieltjes, doperwten, vla, curry & mayo, bleekmiddel en de scheermesjes. En een enkele keer een zak chips of nootjes etc. Groenten en vlees haal ik dr nooit, evenals brood.. Vind ik echt niet te eten van daar.
jammer dat er niet staat wat koop je bij de lidl of aldi,want dat vind ik bijna hetzelfde en de aldi is hier niet hahaha.