ik heb 1x eens een pak gekocht om uit te proberen en 2 dagen later hadden ze allebei rode billen.. hebben ze normaal nooit.. dus ik zweer bij pampers... dan maar wat meer betalen...
ik heb ook eens een pak gekocht bij aldi toen tim jonger was. hij lekte de hele tijd door. vond ik jammer aangezien ik het verder wel goede en stevige vond. ik koop nu c1000, ah of kruitvat luiers of huggies/pampers als ze in de aanbieding zijn.
Niet veel meer Aldi is helemaal niet meer zo goedkoop.... Ik haal er wel ALTIJD brie!! Die is zo goed van de Aldi. Ook het yogi drink is erg lekker en brood en eiersalade daar vandaan is goed. Vlees halen wij daar niet meer. Verder eigenlijk weinig nog maar... Meeste halen we bij de Hoogvliet of de AH
Wij halen er heel veel. Het brood vind ik juist lekker, blijft lang goed en is goedkoop. Verse groente en fruit haal ik bij AH. Luiers ook bij de Aldi. Ik vind ze prima!
Creme brulee ( ofzo iets) zooo lekker!, brie, chocolade met gepofte rijst, groente en fruit, honing, appelstroop en kipfilet in van die diepvrieszakken.
Dat was hier ook het geval. Huggies en pampers inderdaad, maar niet de drynights want die lekte altijd door
Hooguit wat frisdrank of ice tea, oja en ze hebben daar (volgens horens) wel lekker bier. Heel af en toe is een pak wc pappier. Maar ik vind het geen fijne winkel, personeel is onvriendelijk en de rijen zijn altijd mega lang dat ik altijd denk dat ze daar standaard een personeels tekort hebben! en dan heb ik het niet over 1 aldi, maar zeker 4 verschillende!
wij halen ook bijna alle boodschappen daar op wat dingetjes na dan! ik vind het allemaal erg lekker niks mis mee.
De laatste tijd halen wij ook alles bij de Aldi. Alles daarvandaan smaakt wel goed. Haal daar meestal een mega volle kar voor een mooi bedrag ( 100 euro), met heel veel drinken, vlees en de heeeele mikmak. Bij de ah zou ik het dubbele kwijt zijn of misschien wel meer. Daarnaast is het personeel bij de aldi bij ons gewoon vriendelijk niks mis mee. En dan nog, al waren ze niet vriendelijk, ik kom niet voor het personeel. Ook sta ik nooit in een lange rij, behalve in de zomer als er veel toeristen zijn. Het lijkt me best irritant als je bij de ah al die euroshopper dingen moet opzoeken. En ze hebben waarschijnlijk niet alles van euroshopper, dus dan moet je voor bepaalde producten bij de ah zijn en andere producten weer ergens anders...nou dan koop ik het liever in 1 keer bij de aldi. En vindt ze echt niet duur, als je erop let dan scheelt het echt veel.
Luiers (zijn de enige waar onze kleine 's nachts niet in doorlekt), billendoekjes, chips, snoep en koek
Wij kopen van alles bij de aldi (alleen niet het brood of chips bleh...). En wat ze daar niet hebben daarvoor gaan we naar de AH! Die zit ernaast.
eerder kochten we er bijna alles, niks mis mee. Nu wonen we dichter bij de lidl dus halen heel veel daar. En ik vind de Lidl net iets uitgebreider en beter
Eigenlijk alles behalve yoghurt., vind de vanille yoghurt niet zo lekker., vlees is prima alleen de karbonades vielen me de laatste keer tegen.