Aldonza (Eva): hoe ging het?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elmo, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik had het ook wel begrepen hoor....mij werd, toen we aangemeld zouden worden voor IVF ook verteld dat ik misschien ook eerst weer aan de pil zou moeten. Nu is dit bij ons niet het geval, maar ik weet dat het niet ongebruikelijk is als dat wel had gemoeten.
    Lastig soms als je niet gewoon kunt spreken en elkaars gezicht kunt zien. Ik vond het gewoon een kromme gedachte omdat je meestal al jaren van de pil af bent en hem nu weer misschien moet slikken om goed aan een behandeling te beginnen waarmee je hoopt zwanger te worden. Datzelfde is ook al beetje met de decapeptyl....je hele hormoongebeuren wordt stilgelegd om hem vervolgens een flinke boost te geven....alles voor de planning..
    Nouja, lastig om dat goed over te brengen wat je bedoelt, maar ik hoop dat jullie beetje snappen hoe ik het nu bedoel.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ghehe...snap het hoor!
    Anders zou iemand steeds het verkeerde denken van bepaalde methodes. We kunnen maar beter duidelijk zijn toch? Vaak lezen ook andere mee...dus wij kunnen het wel snappen maar...

Elmo

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Solly :oops: zo bedoelde ik het ook idd... ;)

Deel Deze Pagina