Voor iedereen die een blaasontsteking heeft gehad tijdens de zwangerschap. Wat waren jullie symptomen?
veel drang om te plassen en als je dan gaat komt er niets. Ik had ook pijn met lopen maar de pijn kan ik nu niet omschrijven want dat ben ik vergeten (tsja ik weet het klinkt raar), maar ik weet dat mijn rechterkant van mijn buik zeer deed. VErder was mijn urine een stuk donkerder dan normaal
Ja dat is ook zo hoor. Ik had ook krampen (hele erge). Ik had pas ook harde buiken en toen ik daarmee naar de vk ging vroeg zij gelijk om urine zodat ze daarnaar konden kijken of ik blaasontsteking had. Dus daar heb je wel gelijk in hoor
Ok, ik heb namelijk alleen harde buiken en krampen. Niks geen aandrang ofzo. Wel wat rare pijn links onder in mijn buik... Richting lies. Morgen neem ik urine mee naar de vk, voor de zekerheid. Maar dit kan dus gewoon een blaasontsteking zijn?
Ok nou dan hoop ik dat maar.. want krampen en harde buiken lijkt mij niet echt normaal op mijn termijn toch? Dan liever aan de antibiotica.
ja je krijgt dan een antibiotica voor zwangere. Maar wat jij beschrijft had ik ook hoor alleen dan rechts
Ik had een drukkend gevoel in mn onderbuik, veel kleine beetjes plassen maar geen pijn/branderig gevoel erbij.. Het schijnt dat een blaasontsteking weeen kan opwekken, dit hoeft niet natuurlijk, maar is idd beter om aan de antibiotica te gaan..maar daar kan je HA je alles over vertellen/voorschrijven!
Zei de verloskundige daar verder niets over dan? Vind het toch wel een beetje raar, zou echt even eisen dat ze er wat mee doen hoor!
Nou ben nu terug van de vk. Volgens hun zijn het al voorweeen. Bij mijn dochter had ik ze vanaf 28 weken en ben er blijkbaar erg vatbaar voor. Zolang ze niet met regelmaat komen is er niks aan de hand volgens hun
Had geen symptomen van een blaasonsteking, behalve dat ik regelmatige licht pijnlijke harde buiken had met 27w. Kwam er toen pas achter.