hoi ben ik weer, ik heb sinds vanochtend toen ik de hond aan het uitlaten was een zeurend gevoel in mijn onderbuik net boven het schaambot en werd ook tijdens het uitlaten een beetje duizelig en had wat steken in mijn vagina is dit groeipijn/bandenpijn? en was ook een beetje misselijk! ook heb ik gister diarree gehad en vanochtend ook nog een beetje maar dit heb ik vaker gehad sinds ik zwanger ben?! zijn dit de "gewone" zwangerschapsklachten? en kan dit? xxx
kan heel goed banden pijn zijn ja, ik heb het vaak savonds als ik even rustig ga zitten na een drukke dag.. Diarree heb ik niet ik heb weer erge last van obstipatie helaas...
Kan heel goed groeipijn zijn. Ik heb er ook veel last van. En ook van diarree steeds. Dus het kan ook een combinatie zijn van groeipijn en je darme. Klinkt heel normaal in elk geval.
Ik heb dit idd ook, een zeurend en trekkend beetje zwaar gevoel, heel moeilijk te omschrijven. Tis een soort van vermoeiend gevoel ofzo. Zal wel bandenpijn zijn denk ik. Is mijn 1e zwangerschap dus ben er ook verder niet bekend mee. En ook regelmatig steekjes in m'n liezen. Dit doet geen pijn maar als ik snel opsta of hoest of nies dan kan het best een behoorlijke steek zijn.
Ja, ik herken het ook en het zijn idd groeipijnen! Het wordt vamnzelf weer minder hoor. Groetjes Claire