Dat dus, het lijkt we steeds erger te worden In de supermarkt twijfel ik over ieder boodschapje (duurt dus laaaang) Maar vooral over de grotere dingen; - had ik toch geen zwangerschapscursus moeten doen - wel of geen pretecho - wel of geen borstvoeding Al wekenlang verandert het zo'n beetje wekelijks hoe ik de babykamer wil en mijn partner wordt knettergek van me. Wie herkent het en kan me geruststellen over bovenstaande dingen?
Niks is 100% goed of fout, maar hoe ik het zie: - fijn toch, zo'n cursus? Raak je ook niet in paniek tegen de bevalling aan ("had ik maar een cursus gedaan!") - pretecho, daar heb ik het geld niet voor en vind dat ook niet erg. Maar als je wel geld genoeg hebt, overleg je toch met je partner of je het het geld waard vindt. - als je borstvoeding kan geven, waarom niet? Is gezond voor je kindje, dus goed lijkt me. Vertrouw op je moederinstinct, dat schijnt na de bevalling erg sterk te zijn
ik en mijn vriend hebben na 4 maanden twijfelen/ruzie maken eindelijk een babykamer & de verf voor de kamer gekozen
Haha ik herken het wel, ik kan totaal geen knopen meer doorhakken. Ik was voor de zwangerschap enorm zelfverzekerd en maakte binnen no time een keuze en bleef hier ook bij, maar sinds ik zwanger ben? Ik kan soms niet eens kiezen wat we gaan eten 's avonds, zelfs niet als ik vrij spel krijg en het ALLLLEEESSS mag zijn.
Ik kan inderdaad wel helpen kiezen met de dingen die je noemt (haha je moet het lekker zelf weten hoor): Cursus: heerlijk (yoga ofzo) Pret-echo: als je het geld ervoor hebt superleuk! borstvoeding: als het kan zou ik het lekker doen.. Wat betreft het niet kunnen kiezen en constant wispelturig zijn kan ik ook zeggen dat ik het herken maar kan ik je jammergenoeg niet geruststellen Het is hier nog steeds... Hoor gelukkig van vriendinnen dat het weer wegtrekt als je bevallen bent, net als de vergeetachtigheid
Bij de eerste had ik wel meer het gevoel om alles wat geadviseerd werd op te volgen en daarbij heel veel dingen gekocht die eigenlijk achteraf niet nodig waren. maar ach als je het voor het eerst meemaakt een kindje te krijgen? kun je later alleen maar lachen om die naiviteit nu bij de 2e weet ik wel wat handig is of niet.