Is de Alecto babyfoon DBX-82 een juiste keus om te kopen? Wij willen graag een simpele, maar goede babyfoon. Dus niet eentje met allerlei muziekjes e.d. erop.
wij hebben de dbx-88, wel met muziekjes etc, en die is echt geweldig! volgens mij zijn alle Alecto's goed hoor! vergelijk online wel even de prijzen, kan echt enorm schelen!
zoals in ene ander topic ook al gezged: wij heben een 82 met een 83 en zijn erg enthousiast. omdat ik geen deur meer uit kom hebben we deze lekker lui bij de wehkamp besteld en we zijn er erg blij mee.
Ja hoor, prima babyfoon! Wij hebben hem ook en nog geen 1 seconde problemen mee gehad. Voor de 2e gaan we voor de uitbreiding met de DBX-83, lekker makkelijk.
hier ook de 88... maar hoor alleen maar goeie reacties over de alecto.... Ik heb alleen wel dat de batterij zo snel leeg is...
je kan sterkere oplaadbare batterijen kopen bij de AH. kosten 10 euro, maar lange levensduur! Overigens gaan wij voor de 99 icm met de Ouders van Nu actie.
Oké, we hebben em inmiddels gekocht. Maar is het altijd zo dat ie zo nu en dan zo'n piepje doet? Kan de babyfoon - als ie aanstaat - niet gewoon de hele tijd stil (zonder piepjes om de zoveel tijd) zijn? En wie kan me uitleggen hoe ik dat knopje van de 'voxsens' op de achterkant van de 'ouder-unit' moet hebben staan?
Bij ons piept het niet. Kan je helaas niet zeggen wat je precies moet doen. In het begin deed ie bij ons ook een beetje raar. Op een gegevens moment was hij constant aan het zenden. Werd er helemaal gek van! Na wat knopje geprobeerd te hebben (en de beschrijving te lezen) was het opgelost.