Wie heeft er H&M voedingsbh's?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Beertje09, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Hallo allemaal,

Graag zou ik willen weten wie er de H&M voedingsbh's heeft, en of ze goed bevallen?

Het gaat om deze: [​IMG]

Alvast bedankt.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.181
    113
    Brabant
    ik had die gekocht, maar de beugels waren echt niet fijn!
    Ik heb dr nu 2 van de hema (de leuke zeg maar) en die zitten heerlijk!

3. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Maar wat was er mis met de beugeltjes?
    Ik zal dan ook maar eens gaan kijken bij de Hema, ik vind die voedingsbh's zo saai om naar te kijken, ze hebben niks bijzonders.

Houdt eigenlijk meer van kant etc, maar ze zijn allemaal zo simpel.

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik heb deze, en ben er ook niet weg van. de beugels lopen tussen je borsten hele hoog door, en dat irriteert me.
    ik vind de H&M bh's zonder beugels wél erg fijn. zit erover te denken om bij deze de beugels eruit te halen; kijken of ie dan wel fijn zit.

aanrader zijn de anita-bh's. wel duur, maar supergoede kwaliteit, en heel goede steun (wel nodig met mijn inmiddels e cup :confused: ).

hema bh's zijn misschien leuk voor een kleine cupmaat, maar groter dan c/d zou ik er niet in hangen; daarvoor missen ze echt steun.

succes!

5. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik heb vandaag 3 bh's gehaald bij H&M, 2 voor 19,90 zwart en wit, zonder beugels.

En dan nog de afgebeelde maar dan in het zwart, beugels zaten voor de rest goed, zal hem nog een paar keer moeten passen voordat ik echt weet of hij lekker zit.

Mooi zijn die dingen niet!

6. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

volgens mij zijn beugels slecht tijdens het voeden.. en h&m bh's alllen in hele klein emaatjes...

7. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    beugels zijn alleen slecht als je de verkeerde (lees: te kleine) maat koopt.

en ik kon met mijn 80E prima slagen bij de H&M. vind dat nou niet bepaald klein! :)

8. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Als beugels slecht waren, dan werden alle voedingsbh's gemaakt zonder beugels, zo zie ik het.

En kleine maten, hoe kom je erbij, ze hadden ook hele grote maten. Zelf F hing er tussen.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.181
    113
    Brabant
    @beertje bij de Hema hebben ze nu ook leuke hoor! ik heb een bruine met kant en een grijze met roze bloemetjes.
    De beugels deden me erg zeer, met name wanneer ik stuwing had...

10. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ze maken gewoon precies wat een klant wil, dat wil nog niet zeggen dat het goed is hoor.

Beugel bh's zijn idd af te raden met borstvoeding

11. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ben naar de Hema geweest, helaas hadden ze alleen hele simpele (eigenlijk zijn al die dingen simpel).
    lk vond die van H&M toch wat mooier, heb er 3 gekocht, waarvan eentje met beugel.

@Domino, ik geloof best dat ze af te raden zijn met borstvoeding, volgens mij zit dat ook helemaal niet lekker met de melkklieren en stuwing etc. Maar het oogt mooier en bovendien de beugels zijn niet echt heel hard en stevig zoals andere bh's heb ik gemerkt.

12. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    hier hebben ze bij hema ook alleen die simpele, lees lelijke 8)

ik heb er van anita met beugel en ze zitten superfijn.
    geen last van de beugels, alleen s'nachts doe ik er 1 aan zonder beugels das fijner om mee te slapen. ;)

13. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Ik heb de voedings Bh's van de H&M en bevallen mij prima. Wel heb ik de beugels er uit gehaald omdat die niet prettig zaten mn in de nacht had ik er last van.

14. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    ik heb net op de site van hema gekeken en de bh's die jij hebt dat zijn prothesebh's en geen voedingsbh's

15. vlokje

vlokje Lid

21 dec 2008
    58
    0
    0
    ik heb die ook van de Hema, de bruine van kant en de grijze met roze bloemetjes, deze zijn er inderdaad ook als prothese BH uitvoering in dezefde stof.

Deel Deze Pagina