Alecto Babyfoon DBX-85 opladen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door chantal84, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hallo iedereen,

ik heb bij de geboorte van Milan de Alecto DBX-85 babyfoon gekregen. Nu is het zo dat wanneer ik hem in de lader zet wanneer de batterij bijna leeg is het lampje van charge niet meteen aan gaat... Hoort dit zo? Het lijkt me nu namelijk dat hij niet oplaad...

Iemand ervaring met de babyfoon??

Bekijk bijlage 61915

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb nog geen ervaring met deze babyfoon, maar overweeg hem zelf aan te schaffen dus het er het één en ander over gelezen bij kieskeurig enzo.
    Ik zie geregeld staan dat de bijgeleverder batterijen niet gweldig zijn en dat het verstandig is zelf een setje wat zwaardere batterijen aan te schaffen. Misschien dat het daarmee te maken heeft?

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hier gaat het chargelampje wel gelijk branden.

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hier ook,geeft een piepje als ik m erin zet en laadt op. Als 2 jaar heel tevreden met deze babyfoon

5. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Dan vermoed ik dat bij mij er iets kapot is in de lader... Hij laad hem volgens mij wel op want net was de batterij leeg van de ouderunit en wanneer ik hem dan in de lader doe dan gaat het lampje wel uit dat de batterij leeg is... alleen het lampje gaat niet aan dat hij aan het opladen is, en ik hoor ook geen piepje... VREEMD..

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook geen piepje hoor. Maar het lampje gaat wel direct branden.
    Het klinkt eerder alsof de lader niet helemaal lekker is.

Zitten de 2 contactjes in de lader nog goed? Deze gaan bij ons soms, door ons zoontje, vast zitten in de lader en maken dan geen contact meer. Dat is makkelijk op te lossen door ze met een vinger even weer recht te zetten (ze veren dan vanzelf wel terug..

7. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Het lijkt me dat de contactjes wel goed zijn want hij laad wel gewoon op.. Alleen brand het lampje niet...

8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    hier ook meteen nieuwe batterijen van een zwaarder kaliber erin gedaan......Hij doet het verder super! Heerlijk apparaat...
    Wij hebben de 88 en 85....

Deel Deze Pagina