Hoi, Zijn er hier mensen met ervaringen met twee kindjes (2,5 jaar en een baby) op één kamertje? En zoja hoe hebben jullie de aankleding van de babykamer aangepakt? Ook met het oog op bijv. een jongetje & een meisje? Momenteel zijn we druk bezig met een nieuwe (stoere!) peuterkamer voor zoonlief, maar als er tzt een brusje bij komt zullen ze de eerste periode zijn kamertje moeten delen. Een babymeisje in een ridderkamer vind ik niet zo heel erg geslaagd Inspiratie is dus heel erg welkom!! Groetjes
ridders hebben toch ook prinssen in hun kasteel Hier ook straks baby en 3 jarge op 1 kamer, moet dan ook wat verzinnen
hier hebben we ook 2 kids op een kamer. wel van dezelfde smaak. dus qua inrichting totaal geen probleem. en een baby maakt het totaal niet uit in welke inrichting hij/zij slaapt. dus desnoods als het een meisje is leuke roze dekentjes. dat is toch al genoeg?
Hier komen onze kids straks ook samen op een kamer. Mijn dochtertje had een roze kamer maar zodra we wisten dat we een zoon kregen hebben we deze veranderd. Was best lastig hoor om een leuke kamer voor beide te vinden. Op de ene muur heb ik een wit streep behang en op de andere een licht blauw gewerkt behang van pip. Is super leuk geworden en kan voor allebei. Totdat onze zoon doorslaapt slaapt hij bij ons op de kamer.
Niet te moeilijk over doen hoor. Ridderkamer vind ik best kunnen. Dan doe je gewoon aan de kant waar het meisje slaapt iets met prinsessen en een kasteel. Leuk dekbedovertrek en klaar. Oudhollands vind ik ook altijd een heel mooi thema. Of iets met dieren. Is ook erg universeel.