Chicco echo duobuggy met babynestje??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mavi derya, 8 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn dochters schelen straks 20mnd. Aangezien mijn dochter nu nog niet loopt zie ik haar over 3 mnd geen hele stukken wandelen.
    Ik heb mijn kinderwagen nog van haar en die gebruik ik nu nog daar heb ik wel een plankje achter maar dat kan allemaal niet in de auto.

Ik denk er nu over om de chicco duobuggy te kopen met een baby nestje voor de warmte. De buggy kan helemaal plat. Heeft iemand dit zo gedaan of niet?
    Of misschien andere ideeën?

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Niemand?

3. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ik zit een beetje met het zelfde probleem. Ook 20 maanden verschil.
    ik hoopte op te kunnen vangen met een draagdoek in het begin.
    Mijn meisje loopt al wel redelijk dus ik hoop over een half jaartje ook wat grotere afstanden.

Vind 't ook jammer om een nieuwe/ andere wagen aan te schaffen voor een paar maanden.
    En als ik samen met iemand ben heb ik de wagen en een buggy.

Ik verwacht ook niet grote afstanden af te leggen in de eerste 2 maanden kwa Temperatuur buiten.

4. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Een kinderwagen plus simpele buggy is inderdaad het handigste. Een rugdrager voor de oudste kan ook handig zijn bij grote stukken. Die kan je in de kinderwagen leggen en tevoorschijn halen als het teveel wordt.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Er zijn veel mensen die een buggy gebruiken met nestje voor BV twins maar of de Chico een geschikte buggy is voor een newborn betwijfel ik. Kan je niet voor BV een topmark duowagen oid gaan? Of de newborn in Draagdoek of goede draagzak en de peuter in de goede kinderwagen? Een paraplu buggy is toch vaak wel een rammel bak voor een newborn.

6. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik ben bang dat z'n topmark oid niet in de kofferbak past.je bedoelt die achter elkaar toch?

Bij de chicco staat dat hij vanaf 0 mnd is..

Maarja lastig hoor.

7. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Hoi,

Wij hebben de phil en teds via marktplaats gekocht.
    daarbij zit de baby onderop in het babynestje en de grootste boven. Het bespaart heel veel ruimte, is makkelijk en kan ook als eenpersoons buggy gebruikt worden. En past in de kleine auto van opa en oma.is zo groot als een gewone kinderwagen.Echt compact.

phil en teds - Google zoeken

probeer in een grote baby winkel uit wat voor jouw handig is.

Een gewone duo naast elkaar is echt super lastig.Daar kan ik moeilijk mee door de paden van de supermarkt of op een smal stoepje of gewoon lekker winkelen.
    Heb ik even geprobeerd, en weer doorverkocht.En zo'n lang model is ook heel moeilijk en zwaar rijden. De phil en teds kun je over een jaar ook met 1 kindje gebruiken of als tweede buggy. En er zit een extra zitje bij. Dus voor twee kindjes tot max 4 jaar bruikbaar. stel dat de oudste wil lopen, haal je het onderste zitje er gewoon af onderweg.
    Of
    https://www.cosatto.com/shop/pushchairs/shuffle/hipstar#/mobile-safe-hands

Of

kidsriver urban duobuggy - Google zoeken

8. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik heb de liteway, dat is de halve en ik raad het je echt niet aan voor een newborn.

9. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Ik heb toen ik in jou situatie zat toch een goede duowagen gekocht die ook enkel te gebruiken is. De i Candy Peach duo. Geen seconde spijt van gehad en zo ontzettend veel gebruikt in alle varianten. Bovendien is hij heel klein in te vouwen.
    Zo'n rammelbuggy zou ik niet voor kiezen. Als je graag mag dragen is dat ook een heel goede optie. Onlangs bevallen van de derde en alleen in de eerste weeg de wandelwagenwieg gebruikt, draag meestal.....

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier toen 22 maanden verschil en wij hebben vooral een plankje gebruikt en af en toe de baby in de draagdoek en de ander in een buggy. Via marktplaats had ik een duowagen aangeschaft, maar die heb ik erg weinig gebruikt en was binnen 3 maanden weer verkocht.

Ik kan mij wel indenken dat je iets dergelijks overweegt aangezien ze nu nog niet loopt. Onze dochter liep toen al een tijd en daarnaast ook graag.

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Past niet in de auto, dan zou je toch iets anders moeten bedenken ja. Wij hebben sowiezo een andere auto moeten kopen deze zwangerschap. Maar idd dan lijkt een phil and Ted of een icandy of een mima etc me handiger. Want een plooi buggy is echt een rammel bak met een newborn. Er staat wel bij vanaf geboorte, ze kunnen helemaal plat maar er zit geen vering in enz. Ik vind het zelf écht ongeschikt. Maar ik zou gewoon eens in de winkel gaan kijken. Een draagzak is geen optie begrijp ik gezien je daar niet op gereageerd hebt?

12. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Op zich is een draagzak voor mij wel een optie maar niet voor mijn man en mijn moeder die een paar dagen per week oppast.
    Misschien is die phil en teds dan een optie. Die andere vind ik echt veelste duur.
    Het is ons laatste kindje en mijn mura brengt bijna niks meer op. Dus ik wil eigenlijk niet meer dan 200 euro uitgeven.

Deel Deze Pagina