Aangezien ik helaas ga stoppen met de borstvoeding, bied ik mijn ontzettend fijne kolf te koop aan. Hij is dubbelzijdig elektrisch, krachtig, klein en stil. In december 2011 aangeschaft, toen slechts een week gebruikt. Ook heb ik de kolf afgelopen september twee weken gebruikt. Kortom, zo goed als nieuw en er zit nog garantie op. Bij de freestyle komt de melk niet bij de motor of slangetjes, dus een prima kolf om met een gerust hart tweedehands aan te schaffen. De schelpen lever ik bij, maar ik kan me voorstellen dat het fijn is die zelf los te kopen. Ik verkoop de uitgebreide versie, dus: kolf, slangetjes, schelpen, flesjes, tas, tasje, speen, koelelement, handsfreeset, flessenhoudertjes. Nieuw heb ik er 369,- voor betaald, nu wil ik er graag 250,- voor. Mail gerust bij vragen of voor fotootjes! Woon je in de buurt van Groningen dan kun je hem ook altijd even komen bekijken en kan ik eventueel uitleggen hoe hij werkt. Groet! Kim P.S. Handig om te weten, de flessen en spenen van Difrax passen op de kolf. dat scheelt in de aanschaf van kolfflesjes.
Hee, De kolf is er nog. Omdat hij nog zo goed als nieuw is en ik de luxe/uitgebreide versie heb, wil ik er graag 250,- voor. Kun je je daarin vinden? Zo ja, dan heb je hem dit weekend in huis. Groet! Kim