Via welke website/drukkerij bestellen jullie de kaartjes? Wij hebben proefafdrukken besteld via Mycards.nl. Ik zie nu pas wat het ons uiteindelijk zou kosten voor 80 geboortekaartjes incl envelop, namelijk bijna € 200,- (!!!). Het komt neer op € 2,20 per kaartje, echt belachelijk! :0 Dus nu nog even snel op zoek naar een alternatief...
Kaartje2go komen onze kaartjes weg. En wij betaalden meer per kaartje dan wat jij hierboven zegt. Dus met iets goedkoper kan ik je niet helpen.
Via https://hippe-geboortekaartjes.nl/ en https://hipdesign.nl/ al kaartjes besteld. Heel tevreden van! Maar qua prijs zal het niet zoveel schelen hoor. Een vriendin van mij heeft eens kaartjes via Hema besteld dacht ik.
Bij bijvoorbeeld ZoJoann en Het Uilennestje hebben ze ook leuke kaartjes om zelf te maken/aan te passen. Maar als jou prijs ook inclusief enveloppe is, dan is dit niet heel duur hoor!
Ps ik heb eens voor je gekeken op hipdesign en als je een enkel kaartje in de kleinste maat neemt, kom je voor 80 kaartjes incl envelop op zo'n 105€. Scheelt dus toch meer dan ik dacht!
Ik had via kaartje2go. maar ik had er maar 60 met envelop en was rond de 120 euro kwijt. Je krijgt bij kaartje2go ook een kortingscode via hun als je je aanmeld met je uitgerekende bevaldatum. En als je op die datum bevalt krijg je sowieso alles gratis van hun. En anders kun je evt naar www.dekaartendrukkerij.nl of drukwerkdeals moet je je eigen ontwerp aanleveren en krijg je 1 proefdruk. Maar het allergoedkoopste. Is gewoon naar een drukkerij bij jou in de buurt. Hopelijk vind je wat je zoekt en heb je iets aan mijn tips.
Wij hebben het geboortekaartje gedaan via HipDesign, de ALBOE collectie. Kaartje kostte ook meer dan de jouwe, dus ook hier kan ik je niet helpen met iets goedkoper. We waren wel super tevreden met het kaartje, hebben ook wel veel eisen gesteld
Peterprint! Superaardige mensen en niet duur. Wij betaalden iets van 45 euro voor 100 kaartjes (exc envelop) Je moet wel een eigen ontwerp drukklaar aanleveren. Als je niet een kant en klare drukproef hebt kunnen zij geloof ik wel helpen bij de opmaak waar dan denk ik wel kosten aan zijn verbonden? Drukkerij bij ons in de buurt was trouwens ruim twee keer zo duur dus lokaal is niet altijd voordeliger.
Deze inderdaad en gewoon zelf de enveloppen scoren. Daar verdienen ze op en je kunt ze zelf overal kopen. Let er dan wel op dat je kaartje erin past (en dus iets kleiner is dan het gekozen formaat envelop...)
Inderdaad zo. De enveloppen hebben we dan wel weer via de lokale drukker geregeld maar online is er ook veel te vinden.
Wij hebben 3 jaar geleden eigen ontworpen kaartjes via www.dekaartendrukkerij.nl gedaan en waren erg tevreden. En enveloppen via een groothandel.
Ja daar zal zeker verschil inzitten. Maar hier op het platteland moeten ze het van die paar klanten hebben en zijn ze dus een behoorlijk stuk goedkoper. Huren liggen hier natuurlijk ook vele male lager. En woon bij de grens en die drukkers zijn nog veel goedkoper. Moet er maar net wonen in de goedkopere gebieden. Wel goed dat je het inderdaad even meld. Ging er weer vanuit dat we allemaal in een boerengat wonen