Waar geboortekaartjes (met eigen ontwerp) bestellen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by 14januari, Dec 18, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 14januari

14januari Actief lid

May 9, 2018
    256
    213
    43
    Female
    Via welke website/drukkerij bestellen jullie de kaartjes?

Wij hebben proefafdrukken besteld via Mycards.nl. Ik zie nu pas wat het ons uiteindelijk zou kosten voor 80 geboortekaartjes incl envelop, namelijk bijna € 200,- (!!!). Het komt neer op € 2,20 per kaartje, echt belachelijk! :0

Dus nu nog even snel op zoek naar een alternatief...

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Kaartje2go komen onze kaartjes weg. En wij betaalden meer per kaartje dan wat jij hierboven zegt.

Dus met iets goedkoper kan ik je niet helpen.

3. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

Jul 11, 2015
    1,035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
  4. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,055
    523
    113
    Female
    Provincie Utrecht
    Bij bijvoorbeeld ZoJoann en Het Uilennestje hebben ze ook leuke kaartjes om zelf te maken/aan te passen. Maar als jou prijs ook inclusief enveloppe is, dan is dit niet heel duur hoor!

5. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

Jul 11, 2015
    1,035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Ps ik heb eens voor je gekeken op hipdesign en als je een enkel kaartje in de kleinste maat neemt, kom je voor 80 kaartjes incl envelop op zo'n 105€. Scheelt dus toch meer dan ik dacht!

14januari likes this.
  6. JoyLex

JoyLex Lid

Dec 16, 2018
    34
    13
    8
    Female
    Ik had via kaartje2go. maar ik had er maar 60 met envelop en was rond de 120 euro kwijt. Je krijgt bij kaartje2go ook een kortingscode via hun als je je aanmeld met je uitgerekende bevaldatum. En als je op die datum bevalt krijg je sowieso alles gratis van hun.

En anders kun je evt naar www.dekaartendrukkerij.nl
    of drukwerkdeals moet je je eigen ontwerp aanleveren en krijg je 1 proefdruk.

Maar het allergoedkoopste. Is gewoon naar een drukkerij bij jou in de buurt.
    Hopelijk vind je wat je zoekt en heb je iets aan mijn tips. :)

14januari likes this.
  7. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    Wij hebben het geboortekaartje gedaan via HipDesign, de ALBOE collectie. Kaartje kostte ook meer dan de jouwe, dus ook hier kan ik je niet helpen met iets goedkoper. We waren wel super tevreden met het kaartje, hebben ook wel veel eisen gesteld :p

8. Lappies

Lappies Actief lid

Aug 21, 2018
    278
    167
    43
    Peterprint! Superaardige mensen en niet duur. Wij betaalden iets van 45 euro voor 100 kaartjes (exc envelop) Je moet wel een eigen ontwerp drukklaar aanleveren. Als je niet een kant en klare drukproef hebt kunnen zij geloof ik wel helpen bij de opmaak waar dan denk ik wel kosten aan zijn verbonden?
    Drukkerij bij ons in de buurt was trouwens ruim twee keer zo duur dus lokaal is niet altijd voordeliger.

JoyLex and 14januari like this.
  9. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Deze inderdaad en gewoon zelf de enveloppen scoren. Daar verdienen ze op en je kunt ze zelf overal kopen. Let er dan wel op dat je kaartje erin past (en dus iets kleiner is dan het gekozen formaat envelop...)

14januari likes this.
  10. Lappies

Lappies Actief lid

Aug 21, 2018
    278
    167
    43
    Inderdaad zo. De enveloppen hebben we dan wel weer via de lokale drukker geregeld maar online is er ook veel te vinden.

11. 1981Mama

1981Mama VIP lid

Apr 8, 2015
    5,989
    1,439
    113
    REclameland.nl

12. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,174
    4,485
    113
    Wij hebben 3 jaar geleden eigen ontworpen kaartjes via www.dekaartendrukkerij.nl gedaan en waren erg tevreden.
    En enveloppen via een groothandel.

JoyLex likes this.
  13. JoyLex

JoyLex Lid

Dec 16, 2018
    34
    13
    8
    Female
    Ja daar zal zeker verschil inzitten. Maar hier op het platteland moeten ze het van die paar klanten hebben en zijn ze dus een behoorlijk stuk goedkoper. Huren liggen hier natuurlijk ook vele male lager. En woon bij de grens en die drukkers zijn nog veel goedkoper. Moet er maar net wonen in de goedkopere gebieden. Wel goed dat je het inderdaad even meld. Ging er weer vanuit dat we allemaal in een boerengat wonen :roflmao:

CoffeeJunkie likes this.
  14. Lappies

Lappies Actief lid

Aug 21, 2018
    278
    167
    43
    :D Idd randstad hier

JoyLex likes this.
  15. PeAn

PeAn Niet meer actief

Kaartje.nl