Ik heb verschillende soorten schoentjes en kleding voor een jongetje te koop. Oa. Bumba, Tommy Hilfiger, Mexx, Noppies, Nike etc... Zie mijn advertentie op Marktplaats. http://link.marktplaats.nl/228218307 en kijk bij al mijn advertenties.
leuke spulletjes britt! ik vind het wel belachelijk van sommige mensen wat ze bieden 5 euro voor nikes! die willen voor een dubbeltje op de 1e rang zitten
French... Thanks! Gelukkig zitten er ook serieuze kopers bij haha . Marline, verzendkosten kunnen in dit geval idd een nadeel zijn.
ow ik zie het al, boven de advertentie.. ik keek bij alle spulletjes van deze verkoper.. dan kijk je daar niet naar hahahah
Hallo Britteke! Ik ben wel weer geinteresseerd in wat spullen! Namelijk: - Name it setje - blousje van name it met ruitjes - en de noppies spijkerbroek. Wat zou je ervoor willen hebben?
Chebu, ik neem vanavond contact met je op. Ben nu aan het werk Marline, morgen worden waarschijnlijk de tommy's opgehaald. Heb ze verkocht met nog andere schoentjes samen voor een totaalprijs. Helaas...