waar nutrilon in de aanbieding?

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Ikbenhetmaar, 16 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dames, weten jullie waar de nutrilon 1 in de aanbieding is deze week?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Nutrilon 1 mag niet in een aanbieding verkocht worden. Dit omdat borst 1e keuze is en daarmee mag je niet concureren. Dit is in feite strafbaar...
    Nutrilon 2 en 3 zijn soms wel in de actie, maar daar heb je nu helaas niets aan!

3. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

yep...
    ik stond bij de etos en kreeg me zegels niet omdat ik nutrilon 1 had..
    ik vind het een belachelijke regel...maar goed mijn mening.

4. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Nou dat is al zeker anderhalf jaar zo! Want toen onze dochter dit kreeg mocht het ook al niet in de aanbieding....

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    je zou maar geen borstvoeding kunnen geven... is dan best wel confronterend.. weet het omdat vriendin van mij borstkanker heeft gehad..

vind het niet helemaal eerlijk..

x

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Yep klopt idd. Zoals Truus al zei het mag niet in de aanbieding ,maar er mogen dus ook geen acties mee gehouden worden. Vandaar dat jij geen zegels kreeg.
    Ik vind het ook een belachelijke regel, daarom geef ik altijd wel stiekem etos zegels aan die klant die ook pak nr 1 koopt :)

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    oooh dat ga ik zeggen :) haha.. maar hier bij de da krijg ik ook zegels..

8. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vind het eigenlijk wel goed dat ze geen reclame maken, omdat borstvoeding toch wel in het goede licht moet worden gezet.
    maar in ieder boek staat, bijv die van CB... dat flesvoeding eeen juiste keuze is wanneer je geen borstvoeding kan of wil geven.
    Ik heb ook geen borstvoeding gegeven hoor die 6 maanden ook met redenen.

Maarrrrr NUTRILON 2 en 3 is ook in aller zeldzaamheid in de aanbieding.
    Beursaanbieding in Utrecht: Jonge gezinnenbeurs 8 euries per blik!

En bij DEEN supermarkten is ie het goedkoopst. OOK nummer 1!!!!
    9,19 euro...
    ipv bij Etos de 9,69

9. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Nou idd! Ik kan ook geen borstvoeding geven en ik vind dit soort dingen dus echt vervelend.. Maar goed..

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Tja, het is idd confronterend maar er moet ergens een grens worden getrokken

11. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Belachelijk gewoon! Omdat de overheid dit heeft besloten... Nou dan moet die zelfde overheid ook maar minimaal 6 maanden na bevalling aan zwangerschapsverlof betalen als ze mensen willen stimuleren om zolang borstvoeding te geven! Das mijn mening dan :D

12. Miniman

Miniman Niet meer actief

Het komt winkels en Nutrilon natuurlijk maar wat goed uit dat het nooit in de aanbieding is...... Zeker als je geen keuze hebt. Misschien gaat deze moeder maar eens overstappen op een ander merk want Nutrilon is wel erg duur in verhouding.

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    nou idd je bent vrij om gewoon friso oid te kopen natuulk.
    Tenzij je kindje allergie heeft natuulk, dan wordt het weer een ander verhaal, maar goed dan zijn er vaak weer vergoedeingen mogelijk door de zorgverzekeraar.

14. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    HE-LE-MAAL mee eens!

15. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    friso is ook gewoon 1 van de duurdere merken hor k geloof 8,29 ofzo per pak... kruidvat is wel lekker goedkoop 7 euro geloof ik

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ja maar Friso kun je tenminste bijna overal krijgen, dat kun je van het eigne merk van Kruidvat neit zeggen. Hoe vaak ik wel neit met lege handen ehb gestaan terwijl ik dan 3 filialen afging? Dat wil je niet weten, daarom zijn wij toen toch maar overgestapt naar Friso

17. Miniman

Miniman Niet meer actief

Aan de andere kant... Ik vind Nutrilon gewoon heel fijn en onze kleine man doet 't er prima op. Als ik naar mezelf kijken dan pak ik ook lang niet altijd B-Merken of huismerken. Dus waarom zou ik ons ventje dan geen goed A-merk gunnen voor die nog geen 3 euro verschil (9,69 koop ik 1 kilo Nutrilon voor) In een ander topic lees ik toch weer dat bijvoorbeeld een Kruidvat bij veel mensen niet in de smaak valt vanwege het niet goed kunnen mengen van de poeder met water. Dus nee ik heb besloten voor dat kleine prijsverschil om gewoon bij Nutrilon te blijven. Ze zijn in mijn ogen gewoon het beste, in de aanbieding of niet.

Deel Deze Pagina