Hallo allemaal, ja hoor weer een vraag over babyfoons Zoals de titel het al zegt: welke moet ik kiezen? Ik heb al genoeg gelezen dat de dbx88 goed werkt en een hele goede babyfoon is. Maar wat zijn de ervaringen met de dbx85?
Ik heb hem en vind het een prima babyfoon. Het is een no nonsens ding, hij doet wat hij moet doen en klaar, geen tierelantijnen of extra's. Enige nadeel is dat de batterij vrij snel leeg is, maar dat schijnt een Alecto kwaal te zijn.
Even nieuwe oplaadbare baterijen kopen, dan doet hij het weer als een trein. Wij hebben ook de alecto, weet zo snel niet welk type. Die van ons heeft liedjes, geen kamer temp aan. Ik vind het een heel fijn ding
dank jullie allemaal! Denk dat ik voor de 88 ga! Nu alleen nog even goed internet afzoeken waar ze een leuke aanbieding hebben
weet zo niet welk type alecto wij hebben, maar bij nader inzien hadden we een eenvoudiger type kunnen kopen. de muziekjes, spreekfunctie en lampjes gebruiken we nooit. de kamertemperatuuraanduiding vind ik trouwens wel weer handig.
net de 88 besteld bij www.goedkopen.nl daar is ie 67 euro, alleen jammer van die 9 euro verzend kosten. Maar dan ik hij nog steeds goedkoper dan in de gewone winkel. dussss deze mag op slot