slaapt hij nu onder dekens of onder een dekbed? want mijn zoontje slaapt nu nog onder dekens en dikke slaapzak maar strax als het erg koud wordt in dec/jan doe ik hem een velours pyama aan en dan mag hij slapen onder een dekbed
Hier een zoontje wat niet stil blijft liggen en dus niet onder de dekens blijft liggen. Daarom een slaapzak....
Hier ook een kind wat niet stil blijft liggen onder de dekens. Daarom vind ik een winterslaapzak wel fijn. Weet ik zeker dat hij het niet enorm koud gaat krijgen
mijn dochter zou eruit zweten denk ik! Die ligt met alleen nachthempje onder 2 katoenen dekens en dan heeft ze het lekker warm. Dekbed is TE warm. Het is op haar kamer 's nachts nu tussen de 16 en 18 graden. Ik zou zeker geen dikke slaapzak aantrekken onder een dekbed..
Het ligt wel erg aan je kindje. Mijn oudste slaapt al weken in een pyama met lange mouwen onder haar dekbed. Maar zonder slaapzak. Die hoop ik ook niet meer nodig te hebben of het moet heel erg koud worden deze winter. Vorig jaar heb ik haar weleens in slaapzak onder het dekbed gelegd maar toen was het een paar dagen ook echt wel extreem koud.
Mijn meisje is wel jonger, slaapt in romper met lange mouw in slaapzak met mouw en n lakentje... Tis 18 c in dr kamer.
Julia blijft niet stil liggen, dus gebruiken we nog wel een winterslaapzak. In het voorjaar zullen we nog eens proberen onder de dekens......
Hier sliep ze tot gisteren in haar ledikantje maar ze was hier toch wel steeds koud en werd vaak wakker. Nu het ledikantje toch maar eens weggehaald en heeft ze in haar peuterbedje geslapen met dekbed. Het dekbed laat ze sneller liggen en ze blijft dan ook warmer. In het ledikantje had ze met deken echt een slaapzak nodig gehad. Jongste ligt in een winterslaapzak met dunne kleertjes/pyjama of romper lange mouw+broekje onder 1 dekentje. Het is hier 15-16 graden trouwens.
Ik moet er wel ff bij zeggen dat ons zoontje ook niet goed onder de dekbed blijft liggen dus vandaar mijn vraag?!
Vorige winter sliep mn dochter in een winterslaapzak met een deken over toen 't echt koud was. Nu ben ik van plan ze in zomer slaapzak te laten met het dekbed. Ze wil nu nl 's avonds het dekbed over maar komt er heel soms 's nachts nog onder vandaan. Dan heeft ze 't met zomer slaapzak iig niet heel erg koud. Als hij onder 't dekbed vandaan kruipt, dan zou ik zeker nog een winterslaapzak doen ja!
Mijn dochter (bijna 19 maanden) slaapt in een winterslaapzak onder een dekbed. Haar raam staat altijd open en het is zo'n 12-14 graden op haar kamertje 's morgens vroeg. Ik doe het dekbed tot haar borst, maar ze gaat in haar slaap alle kanten op, dus een winterslaapzak is wel nodig ook! Ze is nooit te warm 's nachts, dus denk dat het echt per kindje verschilt. Heeft ze vast van haar vader: Die ligt ook met een trui aan in bed, terwijl ik vaak nog bovenop de dekens beland met alleen een nachthemd aan!