hoi meiden, ik heb een vraagje aan de dames die een van deze twee babyfoons hebben. We willen graag een babyfoon welke werkt op Android en IOS en via een Internet verbinding, we komen uit op deze twee maar zijn super benieuwd naar ervaringen. Vooral over de 200 is weinig te vinden, misschien nog te nieuw? ik zou graag willen weten wat de verschillen tussen de twee zijn om er zo achter te komen welke van de twee het beste aansluit bij wat we willen. Heeft iemand er eentje thuis en kun je vertellen of de beeldkwaliteit goed is? ook s nachts? reageert hij op geluidjes van de baby? dat soort dingen. Dank je wel! Groetjes Lisa
Wij hebben de 180, sinds afgelopen zaterdag. We hebben Pluto in de wieg gelegd en het beeld is prima. Hij reageert ook op geluid, al sta je in Australië en de kleine hier in NEderland. Moet je wel WIFI hebben. Als je de app uitzet, krijg je wel bericht als er geluid is bij de kleine, dus ff opstarten en dan zie je de kleine liggen. Ook het nachtbeeld is van behoorlijke kwaliteit. Ohja, en voor eht eerst dat wij "hip" zijn en met de tijd meegaan, hihihi.
Super bedankt voor je antwoord! ging al twijfelen of er iemand was die hem heeft fijn om te horen dat het beeld en geluid goed zijn, daar was ik enorm benieuwd naar ja ze zijn wel echt iets nieuws tegenover de 'oude' met alleen geluid. het lijkt me enorm fijn om ook even een kijkje te nemen op deze manier.
Wij hebben de 180 en zijn er zeer tevreden mee. Het enige nadeel vond ik: Bij mijn oude krakkemikkige smartphone vrat de app stroom. Zelfs aan de lader kreeg ik de melding "Deze app verbruikt mee stroom dan dat erbij geladen wordt", dus hij trok mijn telefoon leeg. Nu heb ik een nieuwe smartphone en daar draait hij als een zonnetje! Dus dat lag meer aan mijn oude telefoon dan aan het apparaat.