Hey ik ben nieuw hier maar ik weet dus niet of ik goed zit.. maar ik zit met een probleem.. ik heb een mirena spiraal al 3,5 jr elke maand netjes ongesteld of eerder een dag of 2. Nu ben ik 7 dagen over tijd morgen 8. 2 weken geleden heb ik nog een test gedaan ivm misselijkheid en overgeven maar deze was negatief. nu ben ik vrij snel emotioneel en wel ongesteldheid krampen al een hele tijd maar er komt niks alleen witte afscheiding.. ik heb weer een test gedaan toen ik 5 dagen overtijd was. ook negatief.. voor de rest niks aan het handje. aangezien ik nu vrij hopeloos ben en niemand heb om erover te praten naast mn vriend heb ik echt ff jullie hulp nodig.. wat kan dit zijn?? Ieder geval al bedankt voor het meedenken!
Hi Daano, wat rot voor je. Heb je nog eens getest? Of ben je inmiddels ongesteld geworden? Ik heb geen ervaring met een spiraaltje dus kan je niet adviseren. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Hey Daano, Het kan dat je na een tijd niet meer ongesteld wordt, ben ook een hele tijd gewoon ongesteld geworden kon de klok erop gelijk zetten, en vanaf september niet meer. Wel dezelfde klachten als jij plus de rest van de klachten die ik bij mijn zwangerschap had. Heb mijn spiraal bij de gyn laten controleren, zat goed. Heb er wel sindsdien veel last van dus nu besloten on hem te laten verwijderen.
daar zit ik overna te denken want ik heb ook vrij veel klachten.. maar ben allergisch voor bepaalde pillen en dan is de kans op zwangerschap natuurlijk ook weer hoger.. niet dat ik het erg vind plus mn vriend... maar liever nog niet..ik wacht gewoon eind van de week even af.. en deze maand en anders laat ik hem idd ook verwijderen