Toch zwanger ondanks "menstruatie"?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnetje13, 22 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Vandaag precies 2 weken geleden was ik ongesteld. Al twijfel ik daar ineens aan. Ik voelde me de dagen van te voren heel erg zwanger, ik wist het eigenlijk wel zeker (zúlke zere borsten had ik alleen de 2 keren dat ik zwanger was) en ik had een heeeel licht positieve clearblue test.
    Die eerste dag verloor ik ongeveer een maandverbandje bloed, totaal geen kramp. De tweede dag wat meer, tampons moeten dragen, en alleen s ochtends kramp. Dag 3 maandverbandje vol en geen kramp, dag 4 vrijwel geen bloed en t/m dag 7 bruinverlies. Ik dacht nog: wat een relaxte menstruatie! Ik ben heel hevige menstruaties gewend met minstens 3 dagen vollop pijnstilling slikken en op bed liggen..
    Maar sinds een paar dagen heb ik ineens zo vreselijk veel honger, en vanmorgen moest ik bijna overgeven, zo misselijk was ik! Vanmiddag weer, en vanavond ook weer. Ook moet ik ineens heel veel plassen en word ik misselijk van geuren. Zou ik alsnog zwanger kunnen zijn? Maar vaker plassen is toch meteen vanaf week 4 al? Ik zou dan nu dus 6 weken zwanger zijn.. lijkt me sterk, maar het voelt wel ineens zo!

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    twijfel je alsnog, doe dan gewoon een testje, al is het maar voor je eigen gemoedsrust :)

3. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Ja ga ik morgen inderdaad doen haha. Maar ben alvast benieuwd of er iemand ook zoiets heeft gehad :p

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik, maar dat was wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dus ik hoop niet dat jij hetzelfde hebt...

5. manaolana

manaolana Niet meer actief

Als je trouwens de test al in huis heb zou ik hem gewoon nu doen. Met 6 wkn hoef je echt niet te wachten op een ochtendplasje ;).

6. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Oei..dat is wel naar zeg.

Heb net besteld, dus moet tot morgen wachten haha.
    Dacht eerst dat ik gewoon ziek was :p

7. TotosDawn

TotosDawn Niet meer actief

Spannend! Kan zeker! Ik duim voor je!

8. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    En en en?

9. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    De postbode was blijkbaar vroeg vandaag, heb hem gemist xD Dus maar tot morgen wachten denk ik haha.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Twee weken geleden "ongesteld", dan zou je dus nu rond je eisprong zitten te testen. Sommige zwangerschapstesten reageren namelijk ook op je eisprong, zelfs de CB Digitaal met wekenindicator is daar goed in.

Mocht je dus nu een zwangerschapstest doen en twee weken geleden was je NOD, dan zou je dus nu 6 weken zijn en moet de test dus echt knallen!

Een licht streepje duidt in dit geval dan dus op je eisprong.

Succes met testen.

11. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Ik had het bij mijn laatste 2 zwangerschappen. Bij beide wel ongesteld geworden, maar duurde maar 3 dagen ipv 5. Toch zwanger;)

12. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Kijk dat geeft hoop ;)

Het lastige is dat ik nooit regelmatig ongesteld ben geweest, ik heb een cyclus tussen de 5 en 6 weken. Mijn eisprong is nu sowieso niet..ik let altijd op het cervixslijm. Maar inderdaad; of een knaltest, of niet zwanger :) We weten het morgen haha!

13. Happyyy85

Happyyy85 Lid

11 jan 2015
    77
    0
    6
    Lees net je berichtje. Dat zou al snel zijn zeg... Het is je ontzettend gegund, zeker na alle narigheid! Ik duim mee.

14. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Je lichaam is geen machine hè. Het kan zomaar dat je cyclus ineens verandert. Succes met testen vandaag. Ik ben heel benieuwd!

15. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

En en en en?

16. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    De test was zoals eigenlijk verwacht negatief.. en had een beetje vruchtbaar slijm dus volgens mij beginnen mijn vruchtbare dagen nu juist.
    Nouja, weer een kans :)

17. Pitahaya

Ah, dus toch niet. Meteen ook ovulatietesten gekocht?

18. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Nee.. ik wilde er minder mee bezig zijn..;);)

19. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Maar aan de andere kant kan ik niet wachten om zwanger te zijn dus misschien dat ik ze alsnog bestel haha!

20. Pitahaya

Hier ook al vanaf de eerste ronde er mee bezig hoor!
    Wil er ook niet teveel mee bezig zijn maar het geeft mij ook juist weer rust op een manier.

Deel Deze Pagina