Hallo, Ik heb veel last van mijn menstruatie (eerste dag) en heb een aleve feminax genomen om de pijn een beetje te temperen, dat helpt altijd goed. Maar begin nu een beetje te piekeren of dat dat geen kwaad kan voor het zwanger worden. Ik weet dat je het in een zwangerschap niet mag gebruiken, en na wat googlen heb ik gelezen dat het gebruik van naproxen het zwanger worden kan bemoeilijken, maar geld dit ook wanneer je het alleen aan het begin van je cyclus neemt. Tegen de tijd dat je ovuleert is het stofje immers al uit je bloed toch?
mijn HA zegt: als je het alleen de 1ste 3dagen van je menstruatie gebruikt heeft het geen invloed op zwanger worden of een eventuele bevruchting/zwangerschap vlak erna ik heb namelijk naproxen 500, dat is nog zwaarder als aleve feminax, en ik zat met dezelfde zorgen
Bedankt voor je reactie! Hoopte al dat het geen kwaad zou kunnen, al zou ik misschien nu toch sneller een kruikje en paracetamol gaan proberen...
ik heb het pas ook nagevraagd bij de ha en dat kon totaal geen kwaad zolang je het alleen maar de eerste paar dagen gebruikt
als een paracetamol en kruikje werken is dat zeker een aanrader!! ik heb meestal aan naproxen en een kruikje nog steeds niet genoeg dus voor mij is dat helaas geen optie
Oh.. Moest bij de eerste meer als twee jaar wachten en slikte dat wel altijd.. Na ja komen we niet meer achter. maar heb het nooit geweten!