Hallo ik vroeg me dat af wij eten meestal redelijk makkelijk in het weekend. vrijdagavond friet of pasta en op zaterdag is het brood , pizza of iets anders makkelijks wat in de oven kan en waar niet teveel aan gedaan hoeft te worden. Op zondag doe ik wel meestal lekker koken en wat uitgebreider, lekker verse soep maken of gourmetten of bbqen in de zomer. door de weeks is het altijd aardappels vlees en groenten
op zaterdag en zondag eten wij altijd iets makkelijks... moet je denken aan pannenkoeken, broodjes met....wat me te binnen schiet patatje dat soort dingen door de weeks eten we uitgebreid.
ligt eraan, gerechten die langer duren (zoals lasagna) die maak ik alleen in het weekeinde. En voor de rest eten we bijna altijd op zondag zelfgemaakte soep. En dan gewoon normaal eten zoals anders... alleen toch wel vaak friet.
Mijn man heeft een continue rooster 4 dagen op 2 dagen af, en dan dag en nacht dienst. De dagen dat hij dagdienst heeft is het vaak, aardappels,ovenschotels,lasagne. Als hij nacht diensten heeft is het vaak macaroni,pasta, rijst gerechten. en als hij thuis is dan kook ik meestal wat uitgebreider, dat zijn zeg maar onze weekenden Nu is hij maandag en dinsdag vrij. dus ben nog aan het verzinnen wat het dan wordt!
op zaterdag bestellen wij vaak of gaan uiteten. en op zondag soep met broodjes of iets anders als we het weekend moeten werken schuiven we zo bij schoonouders aan tafel die koken in het weekend altijd uitgebreid en lekker en nu lees ik ergens bbq-en daar heb ik zin in!! maar daar wachten we nog maar even mee
Mijn man eet veel van de catering ivm zijn werk, dus in het weekend proberen we wel gezond, maar toch makkelijk te eten.
Op zaterdag doet mijn man bijna altijd voetballen en is pas rond 5 uur klaar nu is hij ook aan het voetballen verwacht hem niet voor half 7 thuis. dan heb ik meestal niet zo'n zin meer om uitgebreid te koken.
In het weekend heeft mijn man juist tijd om te koken, dus is het vaker wat uitgebreid. Vind ik wel fijn! Maar als het er niet van komt, dan eten we meestal ook makkelijk in het weekend! En op zondagmiddag toch vaak wel soep, maar dan s avonds wel uitgebreid
Wij eten eigenlijk in het weekend altijd makkelijk! Bijv pasta ofzo, maar maken altijd teveel dus kunnen het zo de volgende dag weer opeten, en heel af en toe eten we in het weekend bij schoonouders.
Hier ook altijd makkelijk in het weekend, dat begint eigenlijk vaak al op vrijdag... Pizza, patat, soepje met stokbrood of iets van de Chinees. Als we 's middags een verjaardag hebben eten we vaak zelfs niets, hooguit een boterham ofzo. Sporadisch gaan we uit eten of kook ik juist heel uitgebreid, iets speciaals. Nog minder vaak verwennen we ons zelf met een hapjeszondag. Koken we niets maar halen we allerlei lekkers in huis, uitstallen op de salontafel, filmpje o.i.d. erbij en smullen maar! Ik heb dat uit huis meegekregen, vroeger aten we ook nooit aardappels ofzo in het weekend. Dat 'kan' ik nu ook gewoon echt niet, het weekend is er om lekkere en makkelijke dingen te eten (of soms speciale dingen dus)
Op vrijdag en zaterdag eten we net als anders, gewoon uitgebreid. Op zondag eten we vaak soep met stokbrood, wraps, pitabroodjes, broodje knakworst, broodje hamburger. Dus niet uitgebreid warm.
Doordeweeks vaak makkelijk. Makkelijk is bij ons groente, aardappelen vlees, of macaroni, of rijst met kip en roerbakgroenten. Héél af en toe écht makkelijk, pizzaatje, stoommaaltijd of Aviko-zak. In het weekend, als we niet veel te doen hebben, doen we juist wel uitgebreid. Dan zoek ik een lekker recept uit en ga dat klaarmaken. Of ik ga zondag overdag bakken.
Door de week aardappelen, groente, vlees of pasta, rijst zoiets. Vrijdag meestal patat dag, zaterdag meestal gebakken aard, groente en vlees of soms gekookte aard. Maar als we ergens zijn eten we makkelijk. Soms thuis ook wel gewoon broodje. Zondag soep (pakje honig lol!) vlees of ook wel eens broodjes/stokbrood ipv vlees.
Vrijdags eten we standaard frietjes.. Zaterdags.. Meestal soep met een broodje hamburger/knakworst of stokbroodje met wat lekkers of een stukje vlees. Zondags: Lekkere aardappeltjes ( gebakken of gefrituurd) met verse groenten & salade en een lekker stukje vlees/vis
De dagen dat ik werk (ma, di, wo, vr, za) kook ik iets makkelijks, het liefste met zo min mogelijk pannen Op donderdag en zondag ben ik vrij, dus dan kook ik graag uitgebreid. Kan zomaar een uur in de keuken staan kokkerelen, héérlijk! Voel me dan een echte "keukenprinses"
bij ons maakt het geen verschil of het weekend is of niet. We kunnen in het weekend net zo makkelijk stamppot eten als friet. En dat geldt ook voor door de weeks. Dan kunnen we ook rustig iets makkelijks pakken zoals een broodje shoarma ofzo. Het ligt er gewoon aan wat we die dag gedaan hebben.