Hallo Ik heb een vraagje. Kom net bij me moeder op bezoek en toen was er een vriendin van me moeder die vroeg aan mij of ik zwanger ben. Ik zeg niet dat ik weet moet wachten tot de 15e deze maand waarom? Ze zegt ik zie dat aan je ogen. Kun iemand dat aan je ogen zien? Heeft iemand dit al eerder meegemaakt ik hoop dat jullie me antwoord kunnen geven op mijn vraag. Groetjes misty33
Sja, mn moeder zei vorige maand hetzelfde .. (ze wist nog niet dat we aan het proberen zijn) Maar.. helaas .. ik was niet zwanger .. Misschien heb je een glinstering in je ogen omdat je graag zwanger wilt worden, dat kan ook. Ik hoop voor je dat het wel zo is, maar denk niet dat veel mensen (of misschien hele paranormale mensen ofzo ) het aan je ogen kunnen zien. Toch maar vlug een testje doen binnenkort dan, wie weet had ze wel gelijk Ben benieuwd! Succes
Hallo Ja ik ga er ook niet vanuit maar echt bezig ben ik er niet meer mee want we zijn ook met onderzoeken in het ziekenhuis bezig omdat het niet echt wil lukken dus heb het al van me af gezet en denk we zien wel wanneer het zover is. Het vreemde vindt ik die vriendin van me moeder weet dat we bezig zijn en nu opeens zag ze het aan mijn ogen. We zullen zien over een dikke week. Groetjes
hallo tijm86 die vriendin van me moeder had toch echt gelijk dat ze het aan mijn ogen zag want ze had toch echt gelijk heb vandaag positief getest. ben er nog helemaal van geshokeert groetjes
bedankt voor de felicitaties ik vond het ook bijzonder dat ze het aan me ogen zag maar dat had die vrouw ook bij haar schoondochter dat ze het zag aan de ogen gelukkig had ze gelijk. groetjes en bedankt en voor degene die nog zwanger moeten worden succes ermee