Oooh, wij beginnen weer aan de naam te twijfelen... Eigenlijk lag die al lang vast maar nu weten we het echt niet meer. Dit was ons lijstje, met bij elke naam wel een "maar". Hoe heet een broertje voor Alexander?
Van deze namen Arthur of Victor. Of ipv Oliver Olivier. Maar ik vind een naam als Benjamin, Valentijn of Christian mooier bij Alexander.
Ik vind alle namen mooi uit je lijstje . Voor mij zouden alle namen die beginnen of eindigen met een S wel afvallen, ivm jullie achternaam. Arthur zou voor mij afvallen omdat deze naam met dezelfde letter begint als jullie eerste zoon. Van de overige namen vind ik Victor het mooist.
Oja, Casper was nr. 2 op onze lijst vorige keer Benjamin is ook een goede, die moet inderdaad op onze lijst! Christian is vorige keer al afgevallen en Benjamin toen ook omdat het onze eerste was maar nu kan het wel natuurlijk. Valentijn is nogal moeilijk met een kindje uitgerekend half februari.
Jamie is ook leuk maar die naam is al bezet in de familie Felix vind ik dus erg gaaf, zeker omdat er dan weer een x in de naam zit, maar op de een of andere manier denk ik ook elke keer aan kattenbrokjes... (jammer genoeg!!)
Olivier vind ik ook mooi maar in NL spreek je het dan uit zoals het er staat en dat vind ik niet mooi, op z'n Frans wel, dus olivijee. Tobias stond heel hoog maar wij hebben net een nieuw buurjongetje en die heet Tobias. Sebastiaan vind mijn man ook erg mooi maar dat wordt al snel Sebas of Bas/Bassie en dat vind ik dus echt niks. Wel grappig om te zien hoe de resultaten van de poll heen en weer gaan