Hallo allemaal, Even officieel melden dat onze kleine man geboren is. We noemen hem Alexander Cornelis en hij is maandag 15 december om kwart voor 12 in de ochtend geboren. Zijn gewicht was 3320 en hij is 50 cm lang. Na 40 weken en 3 dagen was het dan eindelijk zover. Om 3 uur 's nachts begonnen de weeen. Ondanks dat ik wat grieperig was waren ze nog wel goed te handelen. Om half 7 was de VK er en hij constateerde 2 cm ontsluiting, niet echt veel dus. Hij zou om half 11 terugkomen. Om half 10 echter, hiled ik het echt niet meer en er zaten bijna geen pauzes meer tussen de weeen, dus mijn vriendje de VK gebeld en die kwam meteen. Toen bleek ik al 8 cm te hebben en ik moest kiezen, of thuis bijven of naar het ziekenhuis, zoals de planning was. Nou echt niet, never never, dat ik nog naar het ziekenhuis te slepen was. Ik kon mij op dat moment niet voorstellen de auto in te moeten en nog een kwartier naar het ziekenhuis te rijden. De VK moest de vliezen breken en het vruchtwater was helder, dus prima. Om 5 voor 11 kreeg ik persweeen en dat was toch een verlichting. Ik vond die persweeen helemaal niet erg eigenlijk hahaha. Ik had tenminste weer pauze en de VK moest lachen omdat ik zo verbaast was. Ik heb zelf ook nog kunnen lachen Om 10 voor 12 was Alexander er. Zonder uitgescheurd of ingeknipt te zijn. Ik was zoooo blij dat ik thuis kon bevallen. Dit wilde ik aldoor al, maar mijn vriendje vond het veiliger in het ziekenhuis en ik uiteindelijk ook wel. Ik vond het echt 100% meegevallen. Nu ga ik even bij mijn kleine ventje kijken. Liefs Adriana