Alexandrium

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hey dames,

Is er iemand weleens daar naar toe geweest? Is het wat?
    Zelf hou ik dus van alles wat groot is (qua shoppen dan he:p),dus grote tuincentra,megastores etc.

Parkeren te doen?

Heb ook gehoord dat de Primark er vlakbij zit. Hoe vlakbij is dat? Loopafstand? Ik ben daar natuurlijk helemaal niet bekend dus ik moet het wel kunnen vinden.

Dank!;)

2. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Heel leuk! En ja... Primark is op loopafstand. Ernaast op een plein.

3. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik vind het leuk, en primark is inderdaad op loopafstand

4. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Leuk winkelcentrum en alles dichtbij elkaar ook veel winkels

5. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Elke week kom ik er.
    In t weekend 1 tip.
    Parkeer achter de discotheek.
    Is graties en altijd plek...

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik kom er ook elke week.
    Het is inderdaad groot en genoeg winkels.
    Primark zit er naast inderdaad, en vlakbij heb je nog een grote meubelboulevard waar ook Prenatal zit.

7. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ja het is echt leuk! Ben er ook regelmatig, vorige week nog geweest.

Primark is idd op loopafstand, je loopt de oosterhof daarvoor door. Je hebt naast de oosterhof alle megastores met de woonboulevards eraan vast.

Is echt een topplek, voor een lekker shopdagje!

H&M, vero moda, miss etam, van haren, schoenenreus, sportwinkels, cena, primark!!, kleine boetiekjes, genoeg eetgelegenheden, piet kerkhof, bristol, xenos.. Zit echt van alles!

Doen hoor!

Zit ook een AH XL, doe daar soms weekboodschappen, plan ik het zo in haha en dan nog even winkelen of wat eten/drinken..

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik vind het een leuk winkelcentrum, ga er voornamelijk heen voor de Primark. Koop er 2-3 x per jaar een hele lading kleding voor mijn zoon die hij aan kan naar school.

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ja, hele leuke shoppingmall, ik kom er regelmatig :p

10. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik kom er ook bijna iedere week, kan er alles vinden. Zit ook een AH XL en een heerlijke toko.

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Tis leuk hoor

alleen ik werdt echt GEK in de primark.
    Niet omdat ik zo snel in de stress schiet maar al die andere wel!

jeetje wat een kippehok zeg!!!!!
    Dus bereid je maar alvast voor ;) Tis wel lekker goedkoop.

12. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL

Waar zit xenos dan ongeveer?

13. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dames,bedankt voor de reacties. Dus een aanrader;)

Qua drukte wbt de primark hoop ik het ergste te ontlopen door op een doordeweekse dag te gaan.

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Xenos zit bij de prenatal.. Dus bij de woonmall
    primarkt is doordeweeks goed te doen

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ga er ook regelmatig heen heb er nu gelijk weer zin in :D

16. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik woon op ongeveer drie kwartier rijden maar kom er toch regelmatig. Je hebt er alles, vooral de Zara vind ik ideaal, met een enorme kinderafdeling. En de primark natuurlijk, al shop ik daar niet zoveel voor mezelf, gekkenhuis altijd.
    Morgenochtend sleur ik mijn man weer mee naar Alexandrium, lekker inslaan voor de vakantie. Heb er nu al zin in :)

17. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.189
    170
    63
    NULL
    NULL
    Alexandrium is inderdaad erg leuk winkelen, wil er ook snel weer eens heen. Wat al eerder gezegd is zitten er veel leuke winkels, waar je vast wel kan slagen.

Wat betreft Primark, daar is het zelfs doordeweeks erg druk. Het beste kan je er al om half 9 heen gaan, zodra ze opengaan (voor de deur gaan liggen bijna ;)) dan is het nog heel goed te doen. Uur later begint het al drukker te worden. Maar ligt er ook aan hoe goed je tegen drukte kan natuurlijk en of je kleding perse wilt passen. Het vervelende is namelijk dat de rij voor de kleedkamers erg kan oplopen.

Maar alvast veel plezier met winkelen gewenst :)

18. Als wij gaan winkelen gaan we áltijd naar Alexandrium.. Vooral vanwege de Primark :D

19. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hey,

Ik woon er tegenover :) :) heerlijk je hebt echt alle winkels die je nodig hebt in de buurt. okee even in mijn loop volgorde excl. Woonmal.

Ik kon dus aan buiten bij de megastores daar heb je de volgende leuke winkels (dus niet alles)

Pet store, Prenatal, Xenos, Blokker, Piet Kerkhof, Bristol, burger king dan naar boven met de roltrap

Nelson, Bruna, grote La Place, Kruitvat (mega), H&M, AH, De Tuinen, Bandolera, Etos, The Sting, Zara, Only, Miss Etam, Hema, Adidas, WE, (linksom) M&S, Van haren, Lucardi, C&A dan weer naar links, Name It, Mc donalds, en dan kom je op het plein van PRIMARK mijn favoriet om maandag ochtend ;) in het weekend is het echt heeel druk op de dames afdeling loop daarom gelijk naar de lift/roltrap naar de kinder en mannen afdeling daar kun je weer ademhalen en ruikt het een stuk frisser :)

Na de primark weer naar binnen bij de MAC dan kun je rechtdoor lopen daar heb je nog de volgende winkels: Jeans centre, vero moda

En natuurlijk heb je ook nog allemaal mannen winkels: Media markt, foto klein, Blocks, Halforts maar das niet boeien :)

Parkeren is trouwens niet heel duur door de weeks is het 50 cent per uur en in het weekend 1 euro per uur

20. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi,

Ik denk dat je het dan onzettend leuk zal vinden. Ik ben er vorig jaar geweest en heb mezelf beloofd nooit meer terug te gaan.... het is mijn versie van de hel, zo groot, zoveel mensen, zoveel keus. Geef mij maar kleine winkeltjes ;) Maar als je er van houdt, dan is dit wel erg leuk.

Deel Deze Pagina