vraagje siliconen

Discussie in 'De lounge' gestart door hoppala, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames ik heb wel eens gehoord van die losse zelfklevende siliconen. Wie heeft ze wel eens gebruikt en welke zijn goed (merk-winkel), ik wil voor speciale dagen mijn borsten wat opgevuld hebben :). Nu ik een buikje krijg lijken mijn borsten platter. Dus graag jullie ervaringen en tips, je mag ook prive reageren. Mijn bh is al met vulling maar wil extra voller hebben :). Ik zag dat je ook kan bestellen wie kan me daar meer over vertellen, en stel ik bestel welke cup moet ik bestellen aangezien ik nu tussen A-B heb?

2. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Geen ervaring met die dingen maar er zijn geweldige bh's bij de hunkermuller? Die je cup zeker meer doet laten lijken en je evt een mooie spleet tussen je borsten heb. Dir draagt fijner denk ik dan die zwetende dingen in je bh die zodra je je bh uit doet er uit vallen waarschijnlijk

Maximizer push-up bh cup AA - D

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    H en m en primark hebben ook hele goede!

4. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bh of losse siliconen bh heb ik wel wil echt uitsluitend losse siliconen

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik vind die maximizer bh's van de hunkemoller echt geweldig!:D
    Heb er een stuk of 4!

Kijk je moet niet verwachten dat het er ineens uiziet zoals op t plaatje :p
    Maar ze zijn echt goed!

6. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hev al de maximizers maar lijken nog steeds klein wil echte losse siliconen, die ik in de max. Bhs aan wil doen. welke siliconen zijn goed? Tis toch maar voor speciale dagen niet elke dag, dat zou niet fijn zijn. Wie draagt ze of ooit gedragen jullie ervaringen graag mag ook prive

7. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ik heb ze gedragen, op m'n trouwdag.

Ik was een maand ervoor bevallen (dus nog een beetje buik teveel) en gaf geen bv (dus was niet zoveel over van m'n zwangerschapscup), en had een strapless jurk. Dus het moest iets wat voller aan de bovenkant. Ik vond het voor een dag niet zo heel erg, maar daarna heb ik het nooit meer gebruikt. En verwacht ook geen wonderen, ik heb een B en ging daardoor naar een kleine c hooguit. Maargoed, voor onder de jurk zag het er iets mooier en voller uit.

Destijds heb ik ze bij de Hunkemuller gehaald ( 4 jaar geleden) maar ik weet niet of die ze nog verkoopt.

8. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe duur waren ze

9. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.189
    170
    63
    NULL
    NULL
    Ik begrijp dat je graag losse siliconenen wilt, omdat je de bh's van hunkemoller niet genoeg vindt opvullen. Toch zou ik zeggen, probeer eens een maximizer bh van primark. Ik heb er paar maanden geleden eentje gekocht, want door gewichtsverlies werden mn borsten helaas ook kleiner. Maar dat ding maakt echt mega verschil, stond er gewoon van te kijken. Ik vind die losse siliconen persoonlijk maar niks, zo zweterig en lijken ook niet zo goed te zitten op een of andere manier.

10. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van primark heb ik ook al haha 2 zwarte 1 witte was ze in een speciale bol anders krijg jd een deuk, nog lijken ze kleiner daarom siliconen extra nodig

Deel Deze Pagina