ik vind Alec super leuk!! zou het uitspreken als Aahlek met de zachte toon op Lek....zou he wel weten als ik jullie was
Alexein, Alexius of Alexios vind ik écht niet leuk... Alec daarentegen wel! Zou het gewoon als Alek uitspreken. Wat denk je van Alexandro? Ook niet helemaal mijn smaak, maar misschien past het in jullie straatje.
Alistair....ik ken een jongen die zo heet, dus mij klinkt het niet zo vreemd in de oren. Alexus? Alec vind ik trouwens ook een leuke naam. Waarom niet (als je toch een langere naam wilt met een korte roepnaam) Alexander met Alec als roepnaam?
Haha, eigenlijk hebben wij iets met Alexis en niet met Alexander. Alexus vind ik dan leuk, ja! Maar Alec blijft ook heel erg leuk, hoor. En jullie mening telt zeker mee en jullie vinden Alec mooi en de rest van de namen niet. Dank jullie wel!
Ik vind Alexis echt meer wat voor een jongen hoor. Kan wel voor een meisje maar zou zelf denken dat het een jongen is.
nee... weet niet eens hoe ik het moet uitspreken.. als ik mijn mening mag geven... vind de namen zo gezocht en geknutseld..
Alec vind ik een hele mooie naam! Zou dan als volledige naam voor Alexios kiezen denk ik....Hoewel...dan slaat alec weer nergens op... succes met kiezen! x
Ik vind Alec een erg leuke en stoere naam, terwijl deze niet te vaak voorkomt. Ik zou deze naam gewoon op z'n nederlands uitspreken. De andere namen zoals Alexi enz. vind ik inderdaad een beetje meisjesachtig.