Ik ben nog niet zwanger wel al aan het fantaseren over namen wat vinden jullie leuk uit deze rij met namen Alicia chelsey Divana Fenna Jalissa spreek uit als djalissa Jivana jazlynn jaylin Kaylee Kiara Lynn milana Naomi romy shanaya selina senna shenna zoe
De rij meisjesnamen spreekt me al meer aan dan je rijtje jongensnamen. Alicia - ik ken iemand met Alicia als tweede naam en zij verafschuwt het, haha. Zelf vind ik hem wel meevallen. Prima naam. chelsey - Als Chelsea mooi, Chelsey niet. Divana - Het woord "diva" is hierin zo duidelijk dat ik hem niet leuk vind. Fenna - Heel ander soort naam als de rest, ik vind Fenna een beetje saai. Jalissa - Hmm een wennertje, niet helemaal mijn ding. Jivana - Voelt voor mij als een niet bestaande naam, dus nee. jazlynn - Vind ik wel wat hebben! jaylin - Hier weer die Jay die ik zo zat ben. Jaelyn bijvoorbeeld vind ik wel leuk. Kaylee - Beetje geweest, ik vind hem wat saai. Kiara - Zo heette de kat van mijn moeder Kan er niet aan wennen als mensennaam na 16 jaar een kat zo te hebben genoemd. Doet me ook denken aan het leeuwtje uit Lion King.. Lynn - Erg leuk! Stond bij bij in mijn top 5 voor een meisje. milana - Hmm, nee. Naomi - Zelfde als Kaylee, ik vind hem geweest en wat saai. romy - Zelfde. shanaya - Liever "gewoon" Shania. Dan prima naam. selina - Liever Celina. senna - Niet mijn smaak. shenna - Ook niet. zoe - Uitgesproken als zowee leuk. Als zowie zou ik Zoey schrijven. Ik vind Zoe/Zoey en Lynn het leukst
mijn man is weg van de naam Fenna zelf vind ik Lynn of Noa erg leuk en de naam Sarah vind ik de laatste weken erg mooi en blijft steeds hangen