Dubbele babyfoon?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Miky, 12 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Wie weet of er een dubbele babyfoon bestaat en of dit handig/nodig is?

Ik ben nu zwanger van onze nummer 2. Als dit kindje geboren wordt is onze 1e 18 maanden. Ze slapen allebei dan op hun eigen kamertje. Moet ik dan 2 babyfoons kopen, zodat er dus beneden 2 ontvangers staan? Is een babyfoon te krijgen met 2 zenders en 1 ontvanger? Of zou voor onze oudste het dan helemaal niet meer nodig zijn?

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ja, die bestaat... :D

*zoekt even op het www*

De Alecto DBX-82. Deze is uitbreidbaar met een tweede zendstation, en de ouderunit wisseld dan van frequentie om de paar seconden. Hij is niet goedkoop, maar ik heb er geen spijt van.

Ik heb hem gekocht op aanraden van mijn vriendin, die dus met 2 units werkt, en het werkt super! Ik gebruik er nu nog maar 1, maar we willen nog wel een tweede kindje in de toekomst.

http://www.kijkshop.nl/product/12438/295-2123/merkenshops/alecto/alecto-babyfoon-portofoon-dbx-82/

Heb hem voor je opgezocht!

3. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Bedankt Buesky! Misschien niet goedkoop nee, maar als hij goed werkt is het beter dan 2 losse sets te hebben denk ik... :)

4. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Op www.babypoint.nl heb je een webshop en hebben ze een aanbieding: de DBX 82 EN 83 voor 79 euor!
    Dan heb je dus gelijk een extra kamer-unit.

Groetjes Saskia

5. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Bedankt voor de tip! Dat scheelt geld. :)

6. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Die site doet mij niets... krijg een paars scherm met een vierkant erin met een kruisje bovenin... meer niet. :(

7. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Die site werkt op Flash, dus het kan zijn dat je hem dan niet kan openen als je dit niet op je pc hebt staan.

Even de rechtstreekse link van de webshop van Babytpoint: http://www.babypoint.nl/easyshopmaker/e ... frame.html

Hopelijk lukt het zo wel!

Groetjes Saskia

8. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Bedankt Saskia, ben nu thuis dus nu lukt het wel om te kijken.

Deel Deze Pagina