Herkenbaar? Peuterbed Ikea met daarbij een dekbed vd hema... Maar is te kort. Zoon wil m ingestopt hebben en dan is ie tekort... Irri! Toch maar eenpers kopen.. Zonde vh geld! Iemand leuke overtrek tip? Turquoise, wit, donkerblauw, sterren vinden we leuk....
Hmm, ik heb hier dezelfde combi, maar dat gaat prima eerlijk gezegd. Ik kan hem gewoon lekker instoppen.
mijn zoon heeft ook een 1 persoons op zijn peuterbed. gaat goed zo. bij de voeten gewoon wat verder erin gestopt. ik heb hoezen bij ikea weg, met wat beesten prints erop.
hier ook een peuterbed van ikea met een 1 persoonsdekbed en hoezen van ikea en cars. peuterdekbed vind ik veel te klein.
Peuterdekbedje van de Hema is volgens mij meer voor een ledikant toch? Wij hebben 'm ook en in het ledikantje (60x120cm) past hij prima, lekker ingestopt. In een peuterbedje (70x160cm?) lijkt het me te klein inderdaad.
Peuterdekbed van de Hema past perfect in een normaal peuterbed hoor! Ikea is 10 cm. langer. Alles van die Zweden heeft afwijkende maten, past allemaal wel perfect op elkaar, haha!
Dat komt idd omdat de peuterbedjes van ikea 10 cm langer zijn. Hier een peuterbed van 150 cm ipv 160 en dan gaat dat prima. Ik zou voor een 1 persoonsdekbed gaan.
Ik had een 1persoonsovertrek om een peuterdekbed, dan heb je dunne instopstroken aan 3 kanten, dat stopt heel fijn in.
Wij hebben die van de hema in een peuterbed van 150 liggen. Dat gaat prima. Maar bij 160 kom je misschien te kort inderdaad..
Wij hebben die van de hema op een peuterbed van 160 liggen en nog steeds kan hij ingestopt worden aan de achterkant en houd hij aan de bovenkant ook genoeg over. Geen probleem.