Gister had ik een emo dag Mijn vriend zijn moeder ernstig ziek (longemfyseem) zij is nu zo ziek dat ze sinds gisteren dag en nacht zuurstof krijgt. Gisteren kwam haar installatie binnen en Timo was daar toen het allemaal gebracht was. Hij zag dus dat mijn schoonmoeder het daar heel erg moeilijk mee had. Hij is gaan huilen en ging op haar schoot zitten en vertelde haar....Komt allemaal goed hoor oma ik ben bij je toen mijn vriend dat vertelde schoot ik helemaal vol wat is het toch een schat van een kind en zo puur lief. Ben zo trots dat ik zijn moeder bent!!!
Ja het is echt zo'n lief kind hij is zo meegaand met iedereen zo bizar dat ik er echt bewondering voor heb dat hij zo is!
afgelopen november is mijn oma overleden. Ik ben bij haar sterven geweest in het ziekenhuis. Uiteraard moest ik toen veel huilen. Toen ik thuis kwam vanuit het ziekenhuis komt hij naar me toe geeft mij een knuffel en aait over mijn gezicht. En zegt het komt goed mama kleine oma is nu wel weg maar ze blijft wel bij je.. Ik weet absoluut niet waar hij het vandaan haalt maar ik vind het zo bizar dat hij iemand zo gerust kan stellen voor zo'n klein mannetje.