Ik ben bang dat ik me al bijna niet meer kan inhouden, en dat er vandaag of morgen toch al een kerstboom zal staan... Heerlijk, iemand die een boom voor je staat te zagen en dan in je kleine autootje proppen en thuis.... versieren maar! Probeer altijd wat langer te wachten maar vind het zó gezellig Nog meer van die gekken die al zo vroeg een kerstboom hebben staan?
Dit jaar geen boom. Maar heb de ballen en lampjes al wel 2 weken liggen. Vind het super om er wat langer van te genieten, zo gezellig staat het..
waarschijnlijk wordt onze nepboom ( maar zeer mooie boom) ook vandeweek opgetuigt. Ik heb zelf nog geen Kerst gevoel, maar dat komt denk ik wel
Rond deze tijd begint het bij mij ook altijd te kriebelen. We wachten zeker nog tot dit weekend. Vrijdag is eerst mijn vriend jarig en om dan al een boom te hebben staan.... kunnen we de visite niet meer kwijt Heb vorige week al allemaal nieuwe ballen en slingers en tierelanteintjes gekocht Misschien wordt het zelfs wel volgend weekend pas.... Maar kriebelen doet het hier zeker!
onze boom staat er al zondag ware me schoonouders hier en die hebben m neergezet voor ons omda door me leuke zwangerschap het zelf niet kan
We moeten trouwens eerst nog bedenken waar we de boom nier gaan zetten dit jaar.... Door de box en al dat andere baby-prut hebben we bijna geen plek in huis
Hahaha hier dus een gek die de boom al heeft staan Voordat we Joris in aantocht was hadden we altijd midden november de boom al staan Vinden we allebei zoooo gezellig! En toen Joris in aantocht was zeiden we nog dat we dat vanaf nu niet meer konden maken ivm sinterklaas... 3 dagen na het laatste sinterklaasfeest hier hebben we de boom al opgezet, dat was dus vorige week!
Wij gaan ook op zoek naar een boom dit weekend. Bij ons om de hoek op de vismarkt worden ze verkocht, dus hopelijk zit er daar eentje voor ons tussen. Dit wordt onze eerste boom met onze twee poezen, eentje van 4 (sinds vorig jaar) en een kitten (sinds anderhalve week), dus ik ben benieuwd of ie 't overleefd.
hier staat ie al bijna 2 weken mijn man wou alles alvast klaar hebben omdat ik met de kerst waarschijnlijk al ga bevallen, en hij het wel gezellig wou hebben in huis
Ik ga maandag een boom kopen, en dinsdag optuigen vind het altijd super gezellig om te doen... Heb wel 500 lichtjes dus het is wel een heel karwei... Vind de boom kopen al leuk, ga altijd met mijn moeder op jacht.... Iedereen al hele fijne feestdagen... LIEFS nony
Vanavond sint en dan wil ik ook wel erg graag een boompie in huis hoor... zo gezelli zal me mannetje vanaaf es fe lief aan kijken
Voor mij kan een boom pas na Sinterklaas. Maar ik vrees dat er dit jaar geen boom komt, want sinds we ons 3e kat hebben is niets meer veilig in huis. Ik vrees dat de boom meerdere keren per dag op de grond gaat liggen, dus pas ik! Ga het wel een beetje versieren hoor, maar ik speel op veilig en zet dus geen boom. Vind het enorm jammer, want december is mijn favo periode, is altijd zo gezellig.
Helaas dit jaar geen boom. We gaan bijna verhuizen en alles staat nu vol met dozen. Jammer maar helaas.
Ik ga hem van de week even halen als ik tijd heb. Kom net thuis en zie dat mijn vriend de kerstspullen al naar beneden heeft gehaald,dus ga zo maar even crea doen. Ik zit meer op mijn handen om de kerstkaarten te versturen.Heb ze al 3 weken klaar liggen maar mag ze van mijn vriend pas na sinterklaas versturen ( das toch morgen? haha) Groetjes!