Alfie Patten (13) toch geen vader Uit een DNA-test blijkt dat Alfie Patten niet de vader is van Maisie Roxanne. Dat schrijft de Britse krant 'The Mirror'. Alfie is er volgens zijn moeder kapot van. Het nieuws dat de 13-jarige jongen vader was schokte vorige maand Groot-Brittannië. Even daarna werd duidelijk dat er meer kandidaten waren voor het vaderschap. De 15-jarige moeder bleef volhouden dat de jonge Patten de enige jongen was met wie ze seks had. Alfie, overtuigd dat hij de vader was, drong toen aan op een DNA-test. Er zijn nog twee andere gegadigden over, de 14-jarige Tyler Barker en de 16-jarige Richard Goodsell. Het is nog niet bekend wie nu wel de vader is van Maisie. Bron:fok.nl ----- Arm joch... en baby
Gut wat zielig... Eerst je wereld op kop doordat je vader blijkt te zijn, als je notabene nog maar 13 bent. En dan blijkt uiteindelijk dat het niet zo is terwijl je je aan dat kindje hebt gehecht
Dat dacht ik al,heb het hele verhaal gevolgd in de Daily Mail. Wat een klein sletje zeg,die moeder van dat kindje...
Een kind van 15 met een baby, is toch ook vreselijk? En dan komt ook de hele wereld er nog achter dat ze het bed met meerdere jongens heeft gedeeld. Een kind met een kind, en dan ook nog een kind als papa, want de andere kandidaten zijn ook niet bepaald volwassen. Wat oordelen mensen hard over haar, ook op die andere fora zoals in bovenstaande link. Dat jongetje is zielig en zij een hoer. Zo wordt er dus nogsteeds aangekeken naar het verschil tussen jongens en meisjes. Triest, wat moet er nou nog van zo'n meisje worden?
Hard over haar oordelen? Nou,ze is 15 jaar,heeft een baby en weet niet wie de vader is. Er zijn 5 kandidaten! Dan roep je het een beetje over jezelf af hè
Ja laten we vooral niet oordelen op feiten. Zit nogal verschil tussen sex gehad met 1 meisje en die is prongeluk zwanger als sex gehad met meerdere en zo snel achter elkaar dat nu je prongeluk zwanger bent je niet meer weet wie de vader is. Op die leeftijd vind ik dat zwaar tillen ja. Moet er niet aan denken dat mijn zoon van 12 over n jaar thuis komt met zo'n soort verhaal! Zal hem steunen en helpen daar niet van...maar jeetje zeg! En dan kom je er na zoveel tijd achter dat t helemaal niet klopt. Dat het babietje waar jij je jonge leventje voor had verbouwt niet van jou is. Kom ik op nog n punt: Arme ouders van Alfie! (neemt niet weg dat ik hoop dat moeder en kind toch hun draai kunnen vinden en het helemaal goed komt...maar dat staat los van mn oordeel over hoe ze gehandelt heeft. En uiteraart kan je van fouten leren en hoop ik dat dat ook gebeurt is!)
Mee eens! Ik werd op mijn 15de moeder, shocking genoeg natuurlijk, maar ik weet en wist echt wel wie de papa is, dat kon er ook maar 1 zijn, dat vind ik toch heel wat anders, met 5 jongens binnen (wrsch) 2 weken (wrsch) zonder condooms, bwehhhhhhhhhh
Wat een verhaal toch weer dit he! En het nare: je weet dat de baby met niet veel meer waarden en normen zal opgroeien!
Pff wat een verhaal zeg. Arm jochie...en arme baby! 'Nou schatje, mama weet wie je papa is, maar daar is heel wat aan voorafgegaan hoor!Mama was namelijk niet zo'n braaf meisje toen...hihi!'
Nou ik denk niet dat Alfie verder kan met zijn playstation. Arme jongen wordt van het ene in het andere uiterste gegooid. Eerst blijkt hij papa te zijn op zijn dertiende, zorgt zo goed en kwaad als hij kan voor het kindje, vervolgens blijkt niet alleen dat je vriendin je bedrogen heeft met een zooi andere jongens maar ook nog eens dat het kindje niet je dochter blijkt te zijn.
Inderdaad,ik heb niks tegen tienermoeders. Voor mij zegt leeftijd niet zo veel,had het ook sletterig gevonden als het een vrouw van 30 betrof hoor. Maar jeetje,15 en niet weten wie de vader is...... Mijn moeder stuurde me gelijk door naar de nonnen! (ook al is het daarvoor dan ook te laat)
Ehm, even afgezien van wat ik verder van de situatie vind...Petje af voor Alfie dat hij wel de intentie had om zijn verantwoordelijkheden te nemen. Of de 'nieuwe' vader dit van plan is weet je maar nooit. Hoop dat Alfie nu zijn pielemuis nog maar even een paar jaartjes in zijn broek houdt.
Was gisteren nog op tv. De gemiddelde nederlander heeft op zijn 15de voor het eerst sex. En dan heb ik het niet over de Clinton manier. Voel me in een keer heeeel oud. 15 Daar kan dan toch geen liefde bij te pas komen? Toch Hmmm, nee ik zeg het verkeerd. Want nu veroordeel ik iedereen. Waarschijnlijk komt dan bij de meesten geen liefde bij kijken.
Nou ik weet toch wel HEEL zeker dat ik verliefd was op diegene waar ik voor het eerst sex mee heb gehad op mn 15e...en 3 jaar mee gehad heb. En weet 100% zeker dat mijn zoon van (over 3 weken) 12 tot over zn oren verliefd was op dat meisje uit zn klas. Kon je aan heel zn gedrag merken God wat was dat joch vaag toen...normaal issie bij tijd en wijle al vaag maar toen! En dat gedrag verschilde vrij weinig tegenover dat gedrag van mn beste vriend zo'n 5 jaar terug toen hij tot over zn oren verliefd was op wat over een aantal maanden zn bruid zal zijn. Ik denk dat juist de eerste keer liefde zal zijn als het tenminste op de juiste manier gebeurt en van 2 kanten komt. Dan heb ik het niet over diegene die het doen om erbij te horen (of voor een hamburger of beltegoed...). En dat t later pas gedaan word omdat het lekker is. Want hoe zoiets voelt weet je niet bij de eerste keer, toch? En dan hoeft er niet altijd persee liefde mee gemoeit te zijn. En Alfie...tja...het is beter voor zn jonge leventje idd. Maar hij zal er toch niet ongeschonden uit komen ben ik bang. En het hele verhaal vind ik gewoon zielig voor hem. Eigenlijk is het hele verhaal diep triest...maar goed...hoeveel alfies etc zullen er zijn op de wereld?
Het is misschien beter voor hem, omdat hij nog zo jong is. Maar ik vind het echt heel sneu voor 'm, hij was waarschijnlijk al aan het idee gewend dat hij vader was geworden en van het kindje gaan houden. En dat is nu in 1 klap helemaal weg. Plus dat bijna heel de wereld het weet, en waarschijnlijk nog vaak met dit verhaal geconfronteerd zal worden. En dat meisje is gewoon een viezerik, BAH! Ik werd zelf op mijn 16e moeder, maar ik wist echt wel wie de vader was, dat kon er maar 1 zijn!