Zijn hier nog meer dames die NCIS kijken en momenteel de dagen aftellen tot de volgende aflevering? Ik vind het zo spannend de laatste tijd, ben benieuwd hoe het vanavond gaat zijn.
Wij zijn ook echt verslaafd aan ncis. Vorige week helaas die spannende aflevering niet gezien, omdat ik naar het ziekenhuis moest. Maar jullie kunnen mij vast wel vertellen hoe het afgelopen is. En volgens mij wordt het vandaag ook een spannende aflevering, dus wij zitten weer aan de buis gekluisterd.
tascha, als ik het me goed herinner dan is er het volgende gebeurd: Jenny is echt dood (had nog de hoop van niet, maar toch wel). McGee en Abby worden ook op de hoogte gesteld. DiNozzo voelt zich schuldig aan Jenny's dood, omdat hij Ziva niet geloofde. Die vervangende directeur Vance (die met die tandenstoker) weet dat er een 5e schutter is geweest, maar Gibbs wil niet zeggen wie dat is geweest. De nummers die Jenny heeft opgeschreven aan de hand van de foto's blijken een filenummer te zijn. Maar als ze daar naar gaan zoeken blijkt Mike Franks de doos al te hebben leeggehaald. Gibbs zit in het huis van Jenny en blijk Oshimaida te zijn. Een russische vrouw komt daar (Svetlana) en richt een pistool op hem, maar mike schiet hem dood. Dan steken ze het huis in brand en laten ze het lijken of Jenny daar is omgekomen. aan het einde haalt Vance een papier uit een (zijn eigen?) dossier en geeft Gibbs 3 nieuwe dossiers. Ziva, DiNozzo en McGee worden overgeplaatst en Gibbs krijgt dus een nieuw team. Beetje warrig overzicht en ik zal vast iets zijn vergeten, maar misschien dat iemand anders het kan aanvullen.
ook wij gaan zo kijken wij volgen het nog niet zolang, dus de herhalingen op zondag, waren ook nieuw voor ons. Wel bizar hoor. Op zondag: Kate wordt doodgeschoten en de dinsdag: Jenny blijkt echt dood.. pfff 2 heftige uitzendingen. Ik denk dat komende uitzending wel wat vreemd wordt, maar hopelijk komt het oude team snel terug. Ik geloof dat dit het laatste seizoen (6) is tot nog toe... volgens wat ik las tenminste laatste op wikipedia. Maar misschien klopt dat wel niet... (dat hoop ik tenminste, dat dat niet klopt)
Wij kijken het vanavond pas om half tien. Manlief is trainen tot 21u, dus we nemen het op, en kijken dan als hij terug is.. Bijkomend voordeel, de reclames door kunnen spoelen..
Zo wat een verrassende aflevering. Had vorige keer echt zoiets van what the fuck? Maar nu kwam alles toch weer op zijn pootjes terecht hihi Vond het een superaflevering! Maar ben blij dat we weer het oude team hebben, met DiNozzo hihi