Hallo Allemaal Huub en Claire Ballegooy bekend van de goudenkooi Ze zijn vandaag Papa en Mama geworden Van een Dochter Sophie van Ballegooy Huub van Ballegooy (HuubGoudenKooi) on Twitter hier kun je alles lezen Liefs maria
Dat uitgerekend Huub een dochter krijgt Hij schrijft vol trots over Claire, dat is wel heel lief! Ik wens ze alle geluk.
leuk voor ze zeg ik had idd eigenlijk ook niet gedacht dat ze lang na de gouden kooi bij elkaar zouden blijven maar zo te zien gaat het goed met ze
Ja en zeker na wat Huub haar allemaal heeft aangedaan in die gouden kooi gaf ik het huwelijk ook geen kans en dacht ik aan een publieksstunt, maar ey die gozer houd echt van haar Ja ik vind het echt super leuk voor ze !
Harstikke leuk voor die vent! Ik denk echt dat ie in DGK een rol speelde en daarbuiten (nu) heel anders is. Kan me niet voorstellen dat ie anders een kind zou krijgen met dr. Heel leuk voor beide!
Bah ik blijf het een kwal vinden die Huub:x Wat heb ik me dood geergerd aan hem tijdens de Gouden Kooi!! Wel hartstikke leuk voor ze dat ze een gezonde dochter hebben gekregen! Hoop dat de kleine meid haar papa een beetje af helpt van zijn kwallerigheid.
Ik vindt het ook een vreselijk mannetje. Als je ziet hoe hij zich gedroeg daar in dat huis, echt verschrikkelijk. En hoe hij met vrouwen omging, niet te geloven. Maar leuk dat alles goed met ze gaat en dat ze een gezonde dochter op de wereld hebben gezet. Ik neem aan dat Huub buiten het huis toch wel een stukje anders is als in het huis. Ik had ook totaal niet verwacht dat die 2 bij elkaar zouden blijven. En dacht ook dat hun bruiloft een grote grap was/ Maar zo te zien is het toch allemaal wel echt.
Leuk voor ze, ik had ook niet gedacht dat ze bij elkaar zouden blijven. Misschien lijkt het alsof ik onder een steen heb geleefd, maar hoe is het eigenlijk met Dennis en Nadia? Die zouden toch ook een kindje krijgen?
Jaycee-Lynn is intussen alweer bijna 1jaar (of is net 1 jaar) en brian heeft met tamara (tamara was zn ex die ook al in de gouden kooi op visite kwam, en is nu zn vriendin weer) ook een kindje