Tips Turkije

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door kipkip, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wij willen eind sept./begin okt. naar Turkije met onze dochter van 2 en ons zoontje van dan 5 maanden. Er wordt zoveel aangeboden, ik zie door de bomen het bos niet meer. Heeft er iemand tips voor een leuk hotel. Enkele vereisten; familiekamers; niet te lange transfer; animatie voor kleine kinderen en een uitgebreid peuterbad.

Ik hoop hier wat ervaringen te lezen, ik vind het namelijk lastig kiezen uit honderden aanbiedingen!

2. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    hallo wij gaan komende zaterdag naar turkije naar side naar hotel otium eco club hebben paar peuterzwembaden en die zijn overdekt met doek en grote speeltuin ook overdekt met doek en is een speciaal kinder restaurant en kidsworld eigenlijk alles gericht op kleine kinderen neckermann heeft dat hotel en 5 for flug duitse touropperetor hoop dat je iets kan vinden

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik zou gewoon even een reisbureau binnen lopen en je wensen daar neerleggen. Zij hebben vaak wel veel ervaring. Hadden wij vorig jaar ook gedaan. Wij zijn wel naar Turkije geweest alleen niet iets waar jouw wensen aan voldoen.
    Je hoeft natuurlijk niet via dat reisbureau te boeken, je kan daarna op internet zelf even zoeken voor de goedkoopste aanbieder.

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ziet er leuk uit. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Fijne vakantie!

Nog meer mensen met tips? Ik hoor graag uit eerste hand ervaringen, de mensen van het reisbureau zijn er vaak ook niet zelf geweest.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Limak Limra in Kiris/ Kemer heel mooi hotel, proper , heel goed eten en heel veel ook voor kinderen te doen.

6. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Batihan Beach Resort in Kusadasi is geweldig, nieuwe en ruime familiekamers, nieuwe zwembaden, heerlijk eten en goede animatie. Wij zijn gisteren teruggekomen ik wil er weer heen.. :(

Deel Deze Pagina