Algemeen celebs die uit elkaar zijn/gaan topic

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Even een algemeen topic aangemaakt voor sterren die uit elkaar zijn/gaan, anders komt het forum denk ik bomvol momenteel haha

ook Edgar Davids en Olcay Gulsen zijn uit elkaar

net als bij Estelle Gullit verwonderde het mij dat Olcay pas 31 is :$:$ ik dacht die is tegen de 40 haha

Edgar Davids en Olcay Gulsen uit elkaar
    AMSTERDAM - Modeontwerpster Olcay Gulsen en ex-voetballer Edgar Davids hebben hun relatie beëindigd. Dat meldt een woordvoerder van Gulsen dinsdagavond.

Het stel was drie jaar samen. Reden voor de breuk is volgens de woordvoerder dat de twee vanwege hun drukke schema's te weinig tijd met elkaar konden doorbrengen.
    In maart gaf Gulsen nog aan kriebels te krijgen en moeder te willen worden. "Zelf zou ik een soort nomadenkindje krijgen, dat met me meereist", vertrouwde ze toe aan Grazia.
    Davids zou dan fulltime gaan vaderen, zo droomde ze. "Waarom zou het de vrouw moeten zijn die haar leven verandert?", vroeg de zakenvrouw zich af.

Huwelijk
    Eerder vorige maand werd al bekend dat de relatie in zwaar weer verkeerde. Gulsen zei destijds: “Een huwelijk zit er niet in. We zijn absoluut niets aan het plannen.” Dit terwijl ze begin dit jaar nog verklaarde uit te kijken naar het geplande huwelijk met Davids.
    Davids en Gulsen gingen in 2011 ook al door een moeilijke periode toen er verhalen opdoken dat Edgar was vreemdgegaan.
    Gulsen verbrak vervolgens de relatie en de verloving. Enkele maanden later kwam het stel toch weer bij elkaar en werd er dus weer gesproken over een huwelijk, maar nu is dat definitief van de baan.

Deel Deze Pagina