Algemeen corona topic (GEEN nieuws)

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door GossipGirlxoxo, 9 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NienkeB

NienkeB Fanatiek lid

6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    Nu moet ik ook zeggen dat ik op t moment ook gewoon geen extra geld uit wil geven als t niet nodig is. Spaargeld is voor een huis en kom ik niet aan, gewone rekening is redelijk leeg voor ons doen omdat man net een nieuwe racefiets gekocht heeft van 4000 Ekkies. Ik wordt zenuwachtig als de rekening onder de 1000 komt en dan geef ik het liefst geen euro meer uit :D

dus mocht t nou echt erger worden ga ik volgende week wel wat extra voorraad inslaan :roflmao: Dan zijn de euro’s er weer :D

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.378
    36.247
    113
    Hier in het Noorden ook geen lege vakken. Alleen de handgel misschien.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.378
    36.247
    113
    Je geeft het niet extra uit eigenlijk, alleen wat eerder, want uiteindelijk eet je het op, waardoor je dan weer minder geld hoeft uit te geven.
    En anders haal je toch wat low budget voorraad op? Paar pakken pannenkoekbeslag, aardappelpuree, soep etc. Heb je in elk geval wat.

4. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb altijd grote voorraad van alles. Corona of niet. Maar nu heb ik die nog een beetje aangevult door alles wat ik in kon vriezen dubbel te koken. En ipv dingen uit voorraad te pakken heb ik dat nu elke week nieuw gekocht als iets in de kasten op was (dus zorgde ervoor dat mijn voorraad ook echt up to date blijft) Voor de rest wat drogisterij artikelen ingeslagen die op leken te raken volgens de media. Meer heb ik niet gedaan. Maar irriteer me nu wel aan mijn overvolle vriezer omdat het echt puzzelen is om de lades nog dicht te krijgen.

citroenrasp en NienkeB vinden dit leuk.
  5. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    Mamafiets, Zwierezwaai en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.395
    5.303
    113
    Tsja, dat zou kunnen, vroeger, toen we nog een bakker op de hoek hadden en ik dus nog thuis woonde, vond ik worstenbroodjes ook al niet lekker :p. Nu heeft dat dorp geen bakker meer en volgens mij vindt mijn moeder de afbakvariant net zo lekker (dat kan best aan mijn moeder liggen hoor, ze kan ook absoluut niet koken, dus kant en klaar is al snel lekker :roflmao:).

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. tuc

tuc Niet meer actief

Echt he, mensen die zeggen: een Bossche bol, o dat is net als een moorkop toch:evil::cry:

breister, Bailey07 en Mystiek vinden dit leuk.
  8. tuc

tuc Niet meer actief

Jazeker, maar voor het geval we niet meer naar de winkel kunnen:p

citroenrasp en Adje vinden dit leuk.
  9. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.395
    5.303
    113
    Ik ben ook al niet dol op bossche bollen (en ik woonde niet ver van Den Bosch, dus ik heb vaak zat de echte gehad), geen wonder dat ik ge-emigreerd ben ;)

tuc vindt dit leuk.
  10. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.504
    21.919
    113
    Stomme vraag misschien hoor, maar hebben jullie ook handcremes oid ingeslagen? Ik lees overal dingen over handgel maar daar worden je handen ontzettend droog van, mijne iig wel.
    Ik was momenteel mijn handen nog niet extra, maar was mijn handen sowieso al vaak. Maar nu dus al ontzettend droge handen met hier en daar zelfs stukjes open huid (sorry voor de details haha).

Vraag me dan ook af hoe dat moet wanneer ik extra veel moet gaan handen wassen?
    Ik heb Lanettecreme van de apotheek maar die werkt alleen als m'n handen matig droog zijn, niet als het zo extreem is als nu.

(De reden dat ik nog geen extra handen was tov normaal is omdat de coronagevallen iets van 5 in het hele land zijn en bovendien op 5 uur rijden hier vandaan wonen.)

11. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.504
    21.919
    113
    Ja, stel je voor dat de THT datum van over 5 jaar nadert he... :roflmao:

12. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb altijd veel handcreme op voorraad, omdat ik hetzelfde probleem als jij heb en op werkdagen continue mn handen was.
    Ik was nu ook niet extra.

13. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Dat hoopte ik stiekem ook al op, wij precies t zelfde:p

NienkeB vindt dit leuk.
  14. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.395
    5.303
    113
    Ik was sowieso vrij vaak mijn handen en smeer eigenlijk altijd deze handcreme voor het slapen gaan (en soms in de winter tussendoor ergens):
    https://www.ah.nl/producten/product/wi232535/vaseline-handcreme-advanced-repair
    Ongeparfumeerd en werkt echt heel goed. Ik koop deze altijd als die 1+1 gratis is (en ook de bodylotion), dus altijd op voorraad. Geen idee of deze te krijgen is bij jou, maar toch maar even de tip....

15. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    In mijn woonplaats zijn ook al drie mensen die Corona hebben. Werken allemaal in hetzelfde ziekenhuis, de steden hieromheen hebben ook meerdere mensen Corona. Misschien toch maar wat extra’s inslaan:p

16. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Heb ik ergens gezegd dat ik zie wat ze buiten doen? Doe even gewoon zeg. Als je je handen niet wil wassen dan doe je dat toch lekker niet. Ik zeg alleen wat ik zie en ja dat vind ik smerig idd.

GossipGirlxoxo en Jes88 vinden dit leuk.
  17. NienkeB

NienkeB Fanatiek lid

6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    Hahaha niet de enige dus :roflmao:

18. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Daar is niets heiligs aan hoor. Het is gewoon een gewoonte bij mij thats all. Voor mij zijn de basisdingen voor het handtassen, na het toiletbezoek en als je thuis komt. Ik was m’n handen echt niet elke 5 min.

19. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.388
    865
    113
    home sweet home
    Hier nog geen Corona, 1e geval 18 hier vandaan. Maar parachetamol Max 3 pakjes persoon bij de Etos....... stond ook niet mega veel

20. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    Maar eh, wat is het verschil? :D

Mystiek vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina