Hier in de omgeving worden kerkdiensten ook afgelast. Bibliotheek en musea ook allemaal dicht natuurlijk tot 1 april.
Ik lees zou mogelijk zijn dat je een risico loopt dat oftewel ze weten het niet. Praat met je huisarts erover en als je nog steeds ongerust bent met je werrkgever of meld je ziek. Laat het niet weghalen op grond van een vaag artikel! En gefeliciteerd met je zwangerschap!
Er is volgens de fokking Libelle een KANS dat je kind een afwijking krijgt als je Corona krijgt. En op basis daarvan overweeg je abortus??? Terwijl het RIVM zegt nog geen kennis te hebben over gevaren voor zwangere vrouwen en hun ongeboren kind? De KANS dat bij abortus je kindje dood gaat is vele malen groter dan dat je kindje wat overkomt als je Corona krijgt.
Bij ons kun je ook terugkijken en dat gaat altijd goed, maar hoe het gaat als we met zijn allen gezellig inloggen?
Ik heb vandaag drie doosjes a vijftig paracetamol per doosje en twee doosjes ibubrofen a 20 per doosje bij de Etos gehaald. Op paracetamol zit nu een Max van drie doosjes dat je mocht meenemen. Ik heb normaal altijd slechts een kleine hoeveelheid in huis maar door het gehamsterd van andere mensen voelde ik mij ook wel genoodzaakt om wat te halen. Wil straks niet misgrijpen als we allemaal doodziek zijn. Morgen nog een keer heen voor drie doosjes en dan kan de Corona deze kant op komen (wc papier had ik al gehamsterd
Ik heb net boodschappen gedaan. Heel veel lege schappen gezien en heel veel overvolle karretjes gezien. Mensen die 8 pakken megaverpakking wc papier meenamen bij de Lidl. Maar ik heb ook wat extra dingetjes gehaald en we kunnen nu makkelijk een week overleven, eventueel zonder naar de winkel te gaan. Geeft wel een rustig gevoel zeg.
Met de laatste pagina's reacties hier voelt het alsof de rest van NL ineens wakker wordt. Ik bedoel het grappig hoor. Dat hamsteren en lege schappen is hier al meer dan een week, omdat de maatregelen voor Brabant al strenger waren. En nu ineens overal
Ze beginnen bij ons (nabij. Utr.) Ook al erg te hamsteren in de AH. Houdbare melk, eieren, soep en crackers slonken al aardig. Verder niet echt opgelet. Ook stond er een tafel met desinfectans en schoonmaakdoekjes en er hingen A4-tjes met het advies om de handscanner te gebruiken en graag te pinnen ipv contant.
Mijn man zit in de kerkenraad. Hij is nu net vertrokken voor overleg. Hier ook over de 100 mensen, dus zou het niet door kunnen gaan. Maar we hebben een camera in de kerk. De diensten worden altijd gefilmd. Dat wordt uitgezonden via het www. Dus ouderen kunnen thuis blijven en daar meekijken. En het camerabeeld kan in het bijgebouw van de kerk ook bekeken worden. Dus kunnen we opsplitsen. Dan zou het misschien toch nog door kunnen gaan. Hier in de directe omgeving zijn helemaal geen besmettingen bekend.
Ik verwacht dat onze kerkdiensten doorgaan. Dat het laatste jaar via kerkdienstgemist te volgen is is al heel wat. Stel je voor, internet aan op zondag
Ik heb online een bestelling gedaan bij het Kruidvat. Weet ik zeker dat ik in de winkel niet misgrijp Geen bakken vol hoor, maar toch wat extra pijnstillers. Met 9 man in huis kan het hard gaan.