Precies dit. Als ik even kijk naar de band van mijn kinderen met de grootouders kan ik ze dit om een snotneus niet aandoen. Was er koorts bij ander verhaal. Dan heb ik nog liever dan de risico mensen wegblijven maar een kleinkind moet aanwezig kunnen zijn.
Ja misschien was mijn bericht niet helemaal duidelijk, sorry! Morgen ochtend zal ik sowieso hem temperaturen, mocht hij wel koorts erbij hebben dan blijf ik met hem thuis. Bedankt voor jullie bericht!
Oh mijn hoofd doet echt rare dingen met me, hormonen zien OVERAL gevaar. Nu komt vanavond iemand een kast ophalen die we verkopen via marktplaats, maar ik denk gelijk.. Misschien komen ze ons huis wel plunderen. WC ROLLEN OF JE LEVEN, zoiets. Haha sorry. Mijn hoofd..
Als je zelf geen klachten hebt hoef je niet thuis te blijven. Daarbij lijkt het me vreselijk om niet bij de begrafenis/uitvaart van mijn eigen(schoon)moeder te kunnen zijn. Gaan dus.
Zolang je zelf niet verkouden bent, zou ik wel gaan. Behalve als er serieuze indicatie is dat het corona zou zijn (maar gezien je verhaal en zijn leeftijd denk ik waarschijnlijk verkouden). Ik zie nu dat als hij koorts krijgt, je bij hem blijft, zo zou ik het ook doen.
Ik keek net naar de wc rollen hier in huis. Nog 8 rollen. Ik denk niet dat mijn man blij word als ik hem daar morgen voor op pad stuur Normaal had ik zelf allang aangevult maar dat is niet gelukt omdat ik nog plat lig.
De crematie van je schoonmoeder en dus voor je man de crematie van zijn moeder skippen omdat zoonlief een snotneus heeft???? No way!! Eventueel voorzorgsmaatregelen nemen. Ik zou als ik zelf Corona zou hebben zorgen dat ik aan een mond kapje zou komen om zo toch de crematie van mijn dierbaren bij te kunnen wonen. Maar ook zou ik ver bij de rest vandaan blijven maar hallo!! Je gaat toch geen uitvaart missen? Ik heb zelf 4 jaar terug de uitvaart van een dierbare oom gemist omdat ik net geopereerd was en niet mijn bed uit mocht. Ik heb er tot op de dag van vandaag last van als ik er aan terug denk. En dan ging het nog maar om een dierbare oom. Dat is wel ff wat anders dan je (schoon)moeder....
Nee er is eigenlijk totaal geen indicatie, wij wonen ook in de achterhoek waar volgens het rivm geen besmettingen zijn. Hij is ook niet in aanraking geweest met vreemde mensen enz. Maar het maakt wel dat je nu dubbel zo hard na denkt voor je keuzes.
Whahahhahahahahaha kijk, zo onnozel was ik toch nog niet met mijn voorraadje aanleggen (Met schaamrood op kaken... net nog een mega verpakking bij de Lidl meegenomen . Manlief verklaard mij voor gek, prima hahaha.
dan zou ik zelf wel gaan, tenzij verkouden. Alhoewel... misschien dat ik man toch alleen zou laten gaan als het om schoonouder ging
Aan de ene kant denk ik er ook zo over maar aan de andere kant voelt het als of het een dubbel zo moeilijke keuze is.