Ik weet niet of deze al voorbij gekomen is: https://speld.nl/2020/03/13/de-7-lekkerste-recepten-met-wc-papier/
Nahhhh ik blij dat ik alsnog een pak wc papier heb kunnen scoren...Best noodzakelijk hier geveld door het Norovirus
Het RIVM en de GGD krijgen een stormloop van sollicitaties als het coronavirus voorbij is. De beste stuurlui staan namelijk aan wal .
Ik kom er wel in, maar hij is wel enorm traag, dus ik denk gewoon erg druk (dat is rond de feestdagen ook altijd zo, dat de app continu hangt). Maar wij hebben gewoon een wekelijks tijdslot, dus heb nog 5 dagen gelukkig, zal wel ‘s ochtends vroeg proberen dit weekend .
Wat ik me dan altijd afvraag.... Zijn dit dan allemaal die Nederlanders die zichzelf zo lekker nuchter noemen. Volgens mij staan de "nuchterste" vooraan in de hamsterhorde. Echt waanzin te top
Ben vandaag in Kleve geweest voor de halfjaarlijkse boodschappen, alle winkels en horeca gewoon open. Musea geen tijd voor gehad
Er is besloten dat ik sowieso tot week 14 thuis blijf en het is dan de bedoeling dat ik dan mijn werkinstructies en jaarlijkse handboeken ga doornemen. Maar die heb ik allemaal al gedaan omdat ik een tijdje niet gevoegd was voor de juiste systemen en dit heb ik ook aangegeven. Ze willen zo min mogelijk mensen in 1 ruimte en aangezien ik al extra ben mag ik thuis blijven
Ik merk hier bij een buurman dat hij heel rap van ‘haha, niks aan de hand, wat een overdreven gedoe!’ naar ‘waarom neemt niemand het serieus? de scholen moeten dicht! wc-papier!!!’ is gegaan... (die wc-papier is een grapje, heb ik hem niet mee gezien ), zal me dus niks verbazen als sommige ‘nuchtere’ Nederlanders hun angsten en zorgen verstopten achter die nuchterheid.