wij hebben nu in 6 maanden het volgende verbruikt aan energie meter 1 570 meter 2 755 weet iemand of dit veel is kan ik dit ergens nalezen ik kan mijn energierekening van vorig jaar er niet bij pakken want die ligt bij mijn ex.
Een gemiddeld huishouden gebruikt jaarlijks 3500 kilowattuur stroom en 1560 kubieke meter gas. Energie en energie besparen Wij: Meter 1 548 Meter 2 667 Over heel 2008 Meter 1 1220 Meter 2 1350
Daarnaast maakt het ook nog uit of je een hoekhuis hebt, vrijstaand of midden in een rijtje woont. Of je een goed of slecht geïsoleerd huis hebt en natuurlijk de gezinssamenstelling.
Wij zitten voor een heel jaar op 3400 (1700 hoog en 1700 laag tarief) Ik weet dat wij vrij veel stroom verbruiken, met name door de droger. Ik zou denken dat het bij jullie niet zo veel is, anderzijds: In de winter verbruik je vaak meer stroom, maar ik weet niet hoe die verhouding is. Oftewel... aan mij heb je niet zo veel... sorry...
Als je bij essent zit kan je dit online bekijken met gemiddelde en normaal en wat je vorig jaar had ed