ja, ik stiekem ook… heb het nog steeds op m’n verlanglijstje staan, maar het moet niet te duidelijk zijn dat ik iets heb laten doen en ook goed gebeuren. Velthuis kliniek staat ook op m’n lijstje (kom uit omgeving Arnhem)
Jawel. M’n slapen zijn enkel wat gevoelig en jukbeenderen ook. Gisteren had ik vooral een heel beurs gevoel in mn kaak (boven) en kin. Dat gevoel is nu stukken minder maar heb wel als ik m’n mond heel ver open doe dat ik last heb van boven. Kan niet helemaal plaatsen waar dat exact vandaan komt maar weet wel dat het normaal is om daar druk te voelen als je je laat injecteren bij je slapen. Verder neemt de gevoeligheid af maar is m’n kin wel heel blauw (deed ook het meeste zeer en daar zit ook het meeste in). Gelukkig mocht ik vanaf vandaag weer camoufleren
Ik dacht dat er werd afgeraden om binnen 9 maanden na een bevalling fillers oid te gebruiken? Daarom heb ik toen gewacht en nu met die mondkapjes plicht en het feit dat ik nog steeds niet volledig terug aan het werk ben,heb ik nog steeds geen fillers in mn lippen, al heb ik afgelopen vrijdag ontzettend lopen twijfelen, er was een plekje vrijgekomen bij degene waar ik het graag wilde doen.
Hier heb ik nooit rekening mee gehouden hoor. Ik zou het niet zo snel in de allereerste weken doen maar zodra je verlof eindigt doe ik eigenlijk gewoon alle normale dingen weer hoor!
Ik wil heel graag mijn voorhoofd met botox laten doen en wat fillers in mijn lippen. Ik zou heel graag willen weten of de behandeling zelf veel pijn deed?
Het doet echt geen pijn. Je voelt het wel maar daar is ook alles mee gezegd. Je kan voor je eigen gemoedsrust een paracetamolletje van tevoren nemen, deed ik ook, nu niet meer.