Algemeen Filler- en Injectables topic

Discussion in 'De lounge' started by Nina Sanders, Apr 11, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Mee eens met mijn lippen begonnen we met 0,6 met en uiteindelijk na 1 jaar zaten we op 2 ml omdat ik gewoon veel volume in mijn eigen lippen heb. Bij een ander kan 2 ml er al uitzien alsof ze zijn gestoken door 30 wespen in hun lippen en bij mij zie je het alleen als je het weet.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,857
    113
    Die neus-lippenplooi zou ik nog wel overwegen.

Aan de andere kant, ik zou ook weer bang zijn dat het mis gaat en ik erger me er meestal niet aan. Alleen op sommige dagen als ik in de spiegel kijk, denk ik 'stomme plooien'.
    Vooralsnog geen stappen gezet om er werk van te maken en wie weet gebeurt dat wel nooit, we zien wel.

jessy77 likes this.
  3. Lils

Lils Bekend lid

Sep 11, 2017
    614
    648
    93
    Female
    Ik ben ook aan het twijfelen om mijn voorhoofd en fronsrimpel te laten doen. Ook zou ik graag mijn lippen ietsje laten vullen. (Heb een niet bestaande bovenlip). Maar zoals hierboven ook al benoemd, ik durf niet zo goed... Wat als het niet goed gaat ofzo?!:confused:. Ik twijfel dus nog ff door..

GossipGirlxoxo likes this.
  4. GossipGirlxoxo

Maar neurologen en artsen op de pijnpoli doen het ook tegen hoofdpijn daarvoor hoef je niet naar een kliniek maar kun je naar je huisarts voor een verwijzing. Dat voelt misschien veiliger (ik heb er mijn twijfels wel over omdat ze in de kliniek 100en injecties doen per maand en die artsen misschien 10).

5. GossipGirlxoxo

Bij botox en rimpels voorkomen is het heel simpel. Een rimpel ontstaat door een herhaling van bewegingen er ontstaat dan een soort kreukel in de huid. Door botox is die beweging niet mogelijk (spiertjes verlammen) dus kan die kreukel door de herhaling van de beweging niet ontstaan. Is niet echt een claim op een product maar een simpel gevolg van iets platleggen.

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Jong, tsja wat is jong..
    Ik ben 31 en mijn gezicht ziet er wel 'geleefder' uit dan toen ik 16 was natuurlijk.
    Iets waar ik totaal geen problemen mee heb.
    Natuurlijk zie ik er vermoeider uit. Ik heb een fulltime baan en heb een gezin. Daarnaast ben ik ook niet heilig en drink ik normaal ook alcohol. 100% gezond eten doe ik ook niet elke dag en ik heb echt zeker wel fases in mijn leven gehad van extreme stress (zowel mentaal als fysiek). Allemaal zaken die tekenen denk ik.
    Ik heb ook kleine (lachrimpeltjes) rondom mijn ogen, maar veel storender vind ik bijv. donkere kringen (iets wat helaas ook wel echt bij mijn huidtint hoort). Nu heb ik daar een prima concealer voor dus tsja.. Ik merk dat ik me nu nog totaal niet stoor aan fijne lijntjes. Voor mij persoonlijk ben ik dan toch meer bezig met de contouren. Ik houd van mooie gevormde gezichtscontouren en en met make-up kun je een hoop bereiken. Maar ik ben niet iemand die elke dag een uur voor de spiegel wil staan en mezelf vol plamuur. Dat trekt mijn huid absoluut niet. Dan kies ik idd eerder voor een tijdelijk permanente (klinkt gek) oplossing.

Jammer dat Instagram en Hollywood zo bepalend zijn voor veel vooroordelen overigens. Ik vind dat helemaal terecht hoor. Ik zie ze namelijk ook voorbij komen. De ultra jonge meisjes met Ariana Grande / Kylie Jenner lippen. En nee, dat is niet natuurlijk en persoonlijk sta ik daar ook niet achter. Maar ja, wat kun je doen. Die meiden zijn ook gewoon volwassen (25 ofzo?). Dan zit ik er met mijn 31 niet heel ver vanaf ;)
    Maar 31 vind ik niet meer heel jong oid.

7. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    1,225
    1,262
    113
    maar als het bijvoorbeeld niet de frons weg zou halen, maar wel je hoofdpijn, zou je het dan wel doen? Ik denk dat de keuze (voor mij in elk geval) dan iets makkelijker zou zijn omdat je dan voor een iets meer medische oorzaak kiest ipv cosmetisch. Maar het blijft gewoon een hele lastige keuze.

8. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

Mar 12, 2017
    16,368
    21,747
    113
    Mijn quote over claims ging over make-up ;) Ik bereik bv hetzelfde resultaat met een mascara die zegt langere wimpers te creëren, als eentje met een claim van vollere wimpers. Terwijl daar natuurlijk wel een verschil in zou moeten zitten.

GossipGirlxoxo likes this.
  9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,814
    113
    Ja zeker weten, maar dit voelt toch anders.

10. din0

din0 VIP lid

Aug 14, 2011
    5,114
    1,823
    113
    Ik heb een keer botox gehad in mijn kringspier Whahaha.
    Ik had scheurtjes en door dat spul kon het genezen.

Maar fronzen doe ik ook vooral als de zon schijnt en dan heb ik wel hoofdpijn.
    Dus miss wel te overwegen de rest hoeft niet heb al een scheve gezicht dus voor mij zou dat geen nut hebben (iets met scheve kaak en tanden).

Cindy1977 likes this.
  11. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

Apr 28, 2020
    1,485
    955
    113
    Female
    Noord-holland
    Ik vind dat sommige zaken wel wat genuanceerder liggen. Ten eerste is het nemen van fillers / Botox of iets dergelijks niet leeftijd gebonden. Waarom zou je het niet doen als je jong bent? Het is inderdaad zo dat als je jong er ermee begint en het bijhoudt er later veel profijt van hebt dan dat je bijvoorbeeld op oudere leeftijd er pas voor het eerst mee gaat beginnen. Dan is er pas veel werk aan de winkel. Dus in dat opzicht is dat wel zinvol.

Het is ook niet iets van ‘ tegenwoordig’ dit of ‘tegenwoordig’ dat want 10’ jaar geleden bestonden er nog geen influencers of überhaupt social media. Dus het is logisch dat met het veranderen van de tijd er ook nieuwe trends ontstaan. Waaronder dit dus ook.
    Dat staat los van het feit hoe sommige eruit zien wat ik persoonlijk ook heel lelijk vindt. ( duck face lippen of onnatuurlijke uitstraling).
    Als je het goed laat doen hoef je er niets van te zien. Vaak zorgt een overvloed aan ingrepen altijd voor een minder mooi resultaat.

Nina Sanders likes this.
  12. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,814
    113
    Waar ik heel veel moeite mee heb, is dat je niet meer goed bent zoals je bent. Iedereen is mooi op zijn of haar manier een ik vind het jammer dat je tegenwoordig zo veel kunt laten doen en imperfecties er niet meer "mogen" zijn. Rimpels zijn natuurlijk, normaal.

13. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

Dec 10, 2018
    2,522
    4,780
    113
    Even serieus hè (sorry beetje kort want ben groggy en high van de morfine) dit is mijn kale make-uploze gezicht drie dagen na een operatie. M’n rimpeltjes zie je nu amper, heb wel echt kraaienpootjes en forse voorhoofdsrimpels. Zou daar met fillers/botox iets moois van te maken zijn zonder dat het er echt ‘Marijke Helwegen’ uit gaat zien?

Attached Files:

GossipGirlxoxo and Mammavantwee like this.
  14. tuc

tuc Niet meer actief

Ik moest gister lachen bij kruidvat. Ik stond naar nagellak te kijken (de enige makeup die ik gebruik), staat er een vrouw van ik schat tussen de 70 en 80 naast mij. "Mevrouw, weet u welk spul dat is dat je gebruikt om je jukbeenderen te accentueren, beetje goudachtig spul".
    Dus ik reageer dat ik geen enkel idee heb omdat ik nooit make up gebruik.
    Staat blijkbaar achter mij haar man (van dezelfde leeftijd): " o een vrouw naar mijn hart":roflmao:

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Tuurlijk alles kan. Maar weet je wat het is. Mijn ervaring is ook dat wanneer ik niet zo lekker in mijn vel zit, ik veel kritischer ben naar mezelf. Dat geldt ook voor wanneer ik emotioneel behoorlijk onder druk sta. Dan ben ik een stuk kritischer naar mezelf. Maar dat uit zich ook op andere gebieden, namelijk dat ik bijv. meer last heb van mijn fobie. Ik zoek dan veel meer naar manieren om op de een of andere manier controle te hebben. Dat kan door te bepalen wat ik aan mezelf zou willen veranderen, maar ook door bijv. bepaalde dingen in huis aan te willen pakken.

Ik denk, en dat bedoel ik absoluut positief, dat je bijv. al anders naar je eigen gezicht zal gaan kijken als je straks een ander lichaam hebt (dat gaat zo amazing worden he, is het nu al). En precies hetzelfde geldt voor mij. Ik vind mijn zwangere lijf niet mooi. Nooit iets mee gehad overigens. En dat ik er dan ook nog eens vermoeid uitzie in mijn gezicht, helpt ook niet. En dat mijn baby's mij de laatste maanden van de zwangerschap van binnen opeten, ik geen ruimte meer heb om te eten en daardoor een behoorlijk ingevallen gezicht krijg, helpt al helemaal niet mee. Tel daar 'dikke billen', spataderen, cellulite en een romp voor striae bij op en god wat zul je je kunnen voorstellen hoe ellendig ik me voel richting het einde. Dan snak ik zó naar het gevoel van in de spiegel kijken en tevreden zijn met wat je ziet.
    En daarna man ik up en ben ik alleen maar dankbaar voor zo'n klein ventje, maar ik probeer een beetje duidelijk te maken hoe mijn denkwijze is.

Ik zou je het voorzichtige advies willen geven (maar dat moet je natuurlijk echt helemaal zelf weten), je eerst te focussen op het één (nu dus je lichaam), en daarna te kijken hoe je transformatie je psychisch ook letterlijk 'vooruit' heeft gebracht. Je gezicht verfraaien kan áltijd nog! Maar even serieus he mens, wáárom heb jij met een berg kinderen geen donkere kringen? Hóe is dat mogelijk!

GossipGirlxoxo and suus1983 like this.
  16. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik zou het dus echt zonde vinden als je hier wat aan gaat doen. Je ziet er goed uit, en rimpels horen erbij. Dat maakt het juist zo natuurlijk!

TotalBella, Neuzeke and Cobon like this.
  17. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

Dec 10, 2018
    2,522
    4,780
    113
    Hahaha heerlijk mens :)

Maar dit is dus ook zo’n beetje de reden dat ik me nooit zo druk maak om m’n gezicht enzo. Het stoort me nog niet echt zo. Misschien druk ik me een beetje dom uit want echt die morfine laat m’n IQ met zestig punten zakken ofzo maar ik bedoel dus ook juist: wat zou je hier nu mee kunnen wat niet mega onnatuurlijk zou zijn - in zoverre dus niet dat ik er iets mee wíl maar wel als het gaat om die ‘idealen’ enzo. Ronde jukbeenderen? Vollere lippen? Wallen onder de ogen? De rimpeltjes zouden obvious zijn. Dat bedoelde ik. Maar nogmaals ik hoef er (nu) niks mee, heb de focus even op het stuk tussen nek en knieën liggen :roflmao:

18. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

Dec 10, 2018
    2,522
    4,780
    113
    Lief! En ga hier idd ook niets aan doen hoor, zie hierboven. Druk me een beetje dommig uit momenteel. o_O:roflmao: #highonmorfine

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Hahaha, ik heb werkelijk geen idee.
    Ik zou wél investeren (ongeacht hoe je eruit ziet) in een heerlijk voedend serum, dag-, nacht- en oogcrème (ook met hyaluronzuur). Zorgt vaak ook voor een natuurlijk vullend en gevoed gezicht! Duurt eventjes voordat je resultaat niet, maar je huid is natuurlijk ook gewoon een heel elastisch orgaan (wat we allemaal weten na de zwangerschappen) :o::o::o::o:

20. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Sinds ik 80 kilo afgevallen ben is de huid in mijn gezicht een stuk slapper. Ik her en der wat rimpels maar aan de andere kant denk ik, tja ik word ook 34 wat verwacht ik er nou van:oops:

citroenrasp and Anouk2005 like this.

Share This Page