Algemeen Filler- en Injectables topic

Discussion in 'De lounge' started by Nina Sanders, Apr 11, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meral

Meral Fanatiek lid

Mar 1, 2014
    1,105
    606
    113
    Ik heb ook traangoot en tegenwoordig doen ze dat met canules. Ik heb geen blauwe plekken gehad, niks. Ik heb verder botox voorhoofd/frons, jukbeenderen en klein beetje filler in de bovenlip. En heb Profilo gehad,

Nina Sanders, Zuul and GossipGirlxoxo like this.
  2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

er bestaat een keurmerk. Ik ga eens zoeken morgen of ik de informatie daarvan ergens nog heb liggen. Met keurmerk kun je er vanuit gaan dat ze zeker goed te werk gaan

3. Zuul

Zuul Fanatiek lid

Aug 19, 2020
    2,831
    3,589
    113
    Female
    Hoe bedoel je met canules? Zonder naalden dus? Is het aan te raden?
    En wat is Profilo?

4. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,814
    113
    Dit keurmerk misschien?
    Ik heb deze op het oog en ziet er wel heel goed uit tot nu. Heel veel goede reviews ook.

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    @Meral vroeg ik me ook af idd.
    Ik ga morgen bellen voor een consult! Zin in :)

6. Meral

Meral Fanatiek lid

Mar 1, 2014
    1,105
    606
    113
    Een canule is een stompe naald die minder huifbeschadiging geeft. Klinkt eng, maar ik voelde er niets van. Ze kunnen met die ene naald het hele gebied injecteren en ze kunnen er beter bij dan met gewone naalden. Ik ben in elk geval tevreden met het resultaat.

En de profilo behandeling copy en plak ik even haha.

https://klinieklaurium.nl/behandeling/profhilo/

Nina Sanders likes this.
  7. Meral

Meral Fanatiek lid

Mar 1, 2014
    1,105
    606
    113
    Je ziet overigens niet dat ik wat heb gedaan met mijn gezicht, dat vind ik wel heel belangrijk. Kijk, iedereen moet het natuurlijk voor zich weten, mij maakt dat niet uit. Maar ik vind een natuurlijk resultaat gewoon belangrijk, Daarom heb ik mijn bovenlip in 2x laten doen haha, was zo bang dat het al snel too much was, maar het resultaat is heel natuurlijk,

Nina Sanders likes this.
  8. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

Nov 29, 2013
    3,534
    3,869
    113
    Ik persoonlijk hou er niet van. Het meest neppe wat ik heb gehad zijn nepwimpers, en die vond ik zeker wel mooi maar verder ga ik niet.
    Ik vind dat je zou moeten accepteren hoe je eruit komt te zien. Ieder rimpeltje, deukje en vlekje is een verhaal. En net zoals het leven is, zijn het niet altijd verhalen over roosjes en regenbogen maar over het dagelijkse leven met al zijn leuke, minder leuke en stressvolle momenten.
    Daarbij, als ik ooit zo ver kom dat ik eindelijk afval wat ik zou moeten en wil afvallen, dan ben ik mij er meer dan bewust van dat ik dat strakke lijfje met van die volle opstaande borsten echt niet krijg en dat is helemaal prima.

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Mbt die traangootbehandeling en donkere kringen wil ik nog wel een tip geven. Sinds ik kinderen heb, heb ik ook echt donkere kringen waar ik niet meer vanaf kom. Ik snap het helemaal wat hier wordt gezegd. Want ook ik zie er daardoor moe uit. Maar ik heb wel een top concealer waarbij het me echt letterlijk 1 minuutje kost om de boel bij te werken. Die van Charlotte Tilbury (magic away). Kost wel wat, 30€, maar ik gebruik hem elke dag en doe er ongeveer een half jaar mee. Het fijne is dat er een klein sponsje aan zit waardoor je gelijk perfect het product in de juiste dosering kunt verdelen over de huid - en ook overal, in alle ooghoeken goed bij kan komen.
    tip 2: geen tint lichter nemen dan je eigen huid. Gewoon je normale kleur nemen.
    Tip 3 voor als je ook eyeliner gebruikt: ik trek de lijn altijd iets door aan zowel de binnen- als buitenkant van m’n ooghoeken. Zo krijg je echt een loeistrakke, vloeiende lijn waarbij je de focus legt op je oogmake-up! En dus niet op eventuele kringen oid

10. LSL

LSL Bekend lid

Nov 6, 2020
    511
    470
    63
    Female
    Ik heb babybotox in mijn fronsrimpel laten zetten vorig jaar april. Ik vond het doodeng, maar het was inmiddels in mijn ogen echt de Grand Canyon geworden dus ik heb toch maar een afspraak gemaakt. In eerste instantie was de bedoeling informatief maar ik vond het niet duur en had er een goed gevoel bij dus heb 4 kleine prikjes gehad. Echt supersubtiel. Vandaar ook de naam babybotox. Ik heb elke dag een foto gemaakt en vond het echt doodeng dat ik op een gegeven moment gewoon niet meer kon fronsen. Ik moest daar echt aan wennen!
    Het begon denk ik na een maand of 5/6 uit te werken, en heb het toen niet herhaald vanwege onze kinderwens en ik ook erg benieuwd was hoe lang de uitwerking duurde. Gekke is, de rimpel is terug, ik kan weer normaal fronsen, maar hij is echt minder diep lijkt. Ik denk dat ik er weer een keertje voor ga ik als ik bevallen ben, maar geen haast want het stoort me zoveel minder!

Traangootjes zou ik ook wel willen, heeft ze me toen ook helemaal uitgelegd, maar ik vind het doodeng. en ze zei wel dat in combinatie met mijn hooge jukbeenderen en dieper liggende ogen het waarschijnlijk niet ontzettend veel verschil zou maken. (superfijne eerlijke arts) Maar het is uiteraard het proberen waard he :) Ik twijfel daarover gewoon nog even lekker door :D

Ik vind oprecht dat alles wat mooi en subtiel gedaan wordt echt een toevoeging kan zijn en als dat je onzekerheden wegneemt voor dingen waar je je aan stoort, waarom niet toch? Dat mensen zeggen dat zij die oneffenheden niet zien bij je is allemaal leuk en aardig, maar zelf zie je het wel, dus verhelp je dat :)

Mijn man heeft overigens mijn botox nooit gezien hahahhaa kan je nagaan. Ik had het niet bewust stiekem gedaan ofzo hoor, maar was benieuwd of hem wat op zou vallen. Nou echt niet dus :D

Zuul and Nina Sanders like this.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Eens met het subtiele. Ik vind meer volume in jukbeenderen en wangen ook heel prachtig. Gewoon mooi vrouwelijk. Nooit iemand die het heeft gezien, maar zelf zag ik het wel degelijk. Heb trouwens wel een paar keer de opmerking gehad dat ik er ‘goed/gezond’ uit zag. Zeker omdat ik qua gewicht/postuur slank ben, dan valt het ook altijd op als ik bijv in een drukke periode een kg ofzo afval. Je ziet dat gelijk aan m’n gezicht. Wanneer ik die kg er weer bij eet, dat schijnt dan weer niemand te zien :p
    Maar ik snap wel wat ze bedoelen. Naarmate je ouder wordt krijg je ook wat volume verlies. Fronsrimpels en neus-lippen plooi zou ik gerust wat aan laten doen, maar dat vind ik nu nog niet nodig. Dan zou ik eerder gaan voor het gebied rondom mijn ogen.
    Dat gaat zeker nog wel eens gebeuren maar voor nu is het enkel jukbeenderen/wangen. Ik had altijd 0,5ml Juvederm (kun je nagaan hoe weinig), maar ik gok dat er nu wel wat bij mag. ;)

GossipGirlxoxo and LSL like this.
  12. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Wat heb je betaald voor de baby botox als ik vragen mag?

Laat in nov mijn oogleden corrigeren en denk dat frons wegprikken het wel echt af zou maken..

13. LSL

LSL Bekend lid

Nov 6, 2020
    511
    470
    63
    Female
    €120,- heb ik toen betaald

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Zijn hier mensen met ervaring in de Velthuiskliniek te Velp?

15. Lils

Lils Bekend lid

Sep 11, 2017
    614
    648
    93
    Female
    Ik zou ook echt heel graag de twee dikke lijnen op mijn voorhoofd willen aanpakken en ik zou graag daadwerkelijk lippen willen hebben. (Heb nu letterlijk 2 streepjes). Ik heb alleen dezelfde twijfel als @suus1983. Ik heb geen idee waar ik zou moeten zijn hier in zuid-limburg.

GossipGirlxoxo likes this.
  16. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    1,225
    1,262
    113
    geen ervaring mee, maar die stond ook op mijn lijstje mocht ik besluiten iets aan m’n fronsrimpel te laten doen. Dus mocht je daar heen gaan, ben ik heel benieuwd hoe het was :D

Nina Sanders likes this.
  17. GossipGirlxoxo

Was die 0,5 verdeeld over 2 jukbeenderen? Dat is echt minimaal, zag je het wel?
    In mijn lippen ging de laatste keer al 2ml en dan nog was het niet echt heel erg zichtbaar.

18. Sunshine1993

Sunshine1993 Niet meer actief

Ik volg even, vind het allemaal reuze interessant maar met een familieleden die flink doorgeslagen zijn Ben ik bang ook steeds iets 'nieuws' te willen.

19. GossipGirlxoxo

dat zal echt per persoon verschillen. Dat zeggen ze toch ook over tattoos? Heb nooit de behoefte gehad daar steeds meer van te willen.

20. Sunshine1993

Sunshine1993 Niet meer actief

Ik zou best mijn frons rimpel willen laten doen.

Wat ik bedoel bij de gene in mijn familie zijn ze echt er in doorgeslagen. Ze zijn als je een oude foto pakt niet meer te herkennen. En eerlijk gezegd ook niet mooier op geworden. In het begin subtiel wel hoor, maar op een gegeven moment zijn ze de lijn over gegaan.

En dat met tatoeages, ik had dat dus wel en heb er nu een hoop. Ik ben voor dit soort dingen gevoelig. Al ben ik dit niet voor drank en drugs etc. Ik geef daar niks om.

GossipGirlxoxo likes this.

Share This Page