Algemeen Filler- en Injectables topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 11 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Up up up! 9 nov heb ik een consult gepland! :thumup:

Marsepein en ClaireDeLune vinden dit leuk.
  2. ClaireDeLune

ClaireDeLune Fanatiek lid

12 okt 2021
    1.156
    1.962
    113
    Nederland
    Leuk! Ik mag over 2 uurtjes :D

Nina Sanders en Zuul vinden dit leuk.
  3. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.831
    3.589
    113
    Vrouw
    Succes! Laat het ons weten! Ben heel benieuwd.

4. ClaireDeLune

12 okt 2021
    1.156
    1.962
    113
    Nederland
    Nou dat was heel snel haha. Geen traangootfiller. Had weinig toegevoegde waarde voor mij vond hij. Te weinig verschil.
    Hij raadde wel een wenkbrauwlift aan en de fronsrimpel er bij botoxen. Dus de gehele oog-zone nu gebotoxed en thats it.
    Scheelde ook weer 300 euro.
    Voelde het amper en nu is het even een weekje wachten hoe het er uit ziet.

Athina, Marsepein, Zuul en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.831
    3.589
    113
    Vrouw
    O nou heel eerlijk en fijn advies dus! Waar ben je geweest? En mag ik vragen hoeveel je kwijt was voor d elift en de fronsrimpel? :oops:

6. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Fijn dat je goed advies hebt gekregen! Laat het ons weten volgende week..

7. ClaireDeLune

12 okt 2021
    1.156
    1.962
    113
    Nederland
    Betan clinic.
    Ik heb 2 zone botox gehad. Kraaienpootjes, frons, voorhoofd en wenkbrauwlift. 345 euro dacht ik.

Ik merk nu al dat mijn lachrimpels minder zijn. Frons nog niet echt, maar die was ook niet heel erg.

Marsepein en Zuul vinden dit leuk.
  8. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Na 2 dagen gaat het bij mij altijd al werken en na 2 weken zeggen ze dat je het optimale resultaat hebt.

ClaireDeLune en Nina Sanders vinden dit leuk.
  9. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Ik ben nu 35 jaar en wat mij recent begint op te vallen is dat mijn mondhoeken wat afhangen en zijkant profiel zie ik ook mijn wang wat afhangen.
    Zit te denken aan filler maar vind mijzelf nog net iets te jong. Weet iemand of er ook iets anders aan te doen is? Oefeningen oid

10. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Hier 5 weken geleden, kraaienpootjes, voorhoofd, wenkbrauwlift en frons laten behandelen met Botox 320 euro ofzo totaal. Voorhoofd heel tevreden, kraaienpootjes niet tot nauwelijks verschil! Heel teleurstellend want daar ging ik in 1e instantie voor.

Ondanks dat ik zo tevreden ben weet ik niet of ik het nog eens zou dan, het deed gigantische pijn het inspuiten (vriendin was mee en bij haar niet) en heb toch 5 dagen met een soort van hoofdpijn gelopen...

11. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    Zouden jullie voor en na foto’s willen posten? Ik twijfel enorm en foto’s van de klinieken enzo vertrouwen ik nooit helemaal omdat die voor fotos vaak zo enorm oncharmant zijn

Zuul en Marsepein vinden dit leuk.
  12. ClaireDeLune

12 okt 2021
    1.156
    1.962
    113
    Nederland
    Kan je niet terug? Als ik ontevreden zou zijn, of het is niet helemaal weg kon ik gewoon terug komen en zou hij het kosteloos oplossen.

Ik kan inmiddels niet meer echt fronsen. De kraaienpootjes zijn ook bijna helemaal weg en ik merk echt dat mijn wenkbrauwen iets gelift zijn. Ben er erg blij mee, en benieuwd hoe het er over anderhalve week uit ziet.

Zuul vindt dit leuk.
  13. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Ohja? Kraaienpootjes bijna weg ? Dacht mssn heb ik er teveel en werkt het daarom niet, maar je hebt gelijk zal er eens achteraan. Rest erg tevreden..

14. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Bij mij doet botox ook niet veel voor mijn kraaienpoten, als er een goede aanbieding is doe ik die wel erbij maar omdat ik het verschil niet heel groot vind doe ik normaal alleen mijn frons en voorhoofd.
    Ze mogen tot de pupil prikjes zetten dus mogelijk dat je daarom toch nog kraaienpootjes ziet want ze mogen dus niet het hele gebied doen.
    Maar als je niet tevreden bent kan je altijd bij een nacontrole bij laten spuiten dus zou zeker contact opnemen om terug te gaan.

JongetjeM vindt dit leuk.
  15. ClaireDeLune

12 okt 2021
    1.156
    1.962
    113
    Nederland
    Als ik lach beweegt het nog wel iets, en er staan een paar streepjes maar vind het it noemenswaardig. Denk ook dat dat gebied nooit helemaal glad kan worden want mijn hamsterwang duwt het behoorlijk omhoog

JongetjeM vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Vandaag een prettig consult gehad en mijn wensen besproken, met name voor meer volume in het gezicht met de focus op de jukbeenderen. Eerder al injecties met Juvederm gehad (voluma) bij de jukbeenderen, kaaklijn en kin (heel subtiel). Denk dat ik nu mijn slapen erbij zou pakken. Maar wel subtiel, 0,5 ml per kant (ik ben heel fijn gebouwd ook in het gezicht dus dat zie je wel. Beter later een touch-up dan wat weg halen - bovendien wil een goede arts ook niet te veel gebruiken). Het voorlopige plan is nu voor de gebieden slapen, jukbeenderen, kaaklijn en kin. Elk gebied 0,5 ml per kant, dus dan zit je in totaal alsnog op 4 ml wat prijstechnisch niet leuk is :roflmao: .
    Punt is dat ik de verhoudingen kloppend wil houden en het wel gewoon goed wil doen.. dus ik denk dat ik het ga doen!

Marsepein en ClaireDeLune vinden dit leuk.
  17. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Klinkt goed, wanneer mag je?

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Moet ik nog over bellen. Volgende weer start ik weer met werken en dan heb ik iets beter beeld van hoeveel projecten ik ga draaien en hoe druk ik het ga krijgen. Dus dat is voor mij beter inschatten!

19. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Houd ons vooral op de hoogte.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016