Ik hoop dat 2012 voor jullie fantastisch wordt! Elke keer als ik jouw banner/onderschrift zie, realiseer ik me dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Dat de dagen voorbij vliegen en je soms voorbij gaat aan hoe groot het wonder is. Dikke knuffel voor jou. Hier ligt ook een vent in bed, maar die is anderhalf die mag dat nog. De andere vent is werken, wat gelijk mijn frustratie is. Meestal vind ik het helemaal niet erg dat onze weekenden niet op za/zo vallen, vandaag ineens weer wel. Hele suffe frustratie, maar dat heb je soms
Grote vent is uit bed, kleine vent er nog in de kleintjes mogen in bed liggen 's middags hihi.. graag zelfs. Ach ja ik heb ook een wondertje hier rond lopen, maar ben er ook niet altijd mee bezig dat hij zo'n groot wonder is, vooral niet als hij super irritant doet en 't maakt het gemis niet minder. Lijkt me ook niks als je man in het weekend moet werken..
Ik irriteer me aan mezelf omdat ik toch kaas heb gegeten terwijl ik daar niet zo goed tegen kan en nu dus pijn in mn buik heb. Wordt gefrustreerd dat mn dochter nu al 3 nachten snachts aan het spoken is en ook op de dag niet echt wil slapen. Het irriteert me dat mn vriendinnen geen interesse tonen en nooit meer vragen of ik mee ga ergens naar toe, alsof ik zelf geen persoon meer ben nu ik een dochtertje heb... Dat sommige vriendinnen geen rekening houden met het feit dat wij geen leuke kraamtijd gehad hebben en alleen maar kirren over genieten en hoe geweldig leuk het allemaal is... Dat mn geld op is op de zelfde dag als het gestort is. Maar verder gaat het wel goed hoor
Ik word enorm gefrustreerd van mensen die hun mening doordrammen! En van het feit dat ik al vier dagen slecht slaap! Lig steeds om 01:00 nog wakker in bed!
Pukkels, nog steeds 6 kilo van mijn streefgewicht en een lege zak M&M's Ik ben mijn eigen frustratie..
Mijn Frustratie??? Wanneer houd alle ellende een x op?!?! Al vanaf mei aan de gang. Eerst een toren hoge bloeddruk toen zwangerschapsvergiftiging toen te vroeg bevallen door zwangerschapsvergiftiging toen mn zoontje 2x ziek. Ik een PND dus ziek gemeld bij UWV gister moeten komen volgens haar geen PND maar een controlfreak en door dat ik geen controle over dat had ben ik nu zo down ( Lees blog en dan dit ) Durf niet alleen naar buiten heb angst aanvallen paniek aanvallen en onder behandeling bij een psych. En dat stomme mens van t uwv heeft me per vandaag gewoon beter gemeld Heb vanaf 11 uur alleen maar zitten janken T ging een beetje beter maar voel me nu nog rotter als wat ik me gevoeld heb
Nou, t zit idd allemaal ff tegen he? Hele hele dikke knuffel voor jou. Ooit komt t goed, hoe zwaar de weg nu ook lijkt.....
Ik heb op dit moment een hekel aan bijna iedereen en niemand kan iets goed doen of zeggen en ik vind iedereen dom, dat is mijn frustratie ..ten gevolge van mijn frustraties.
Nou sorry maar ik heb er nog 1 hoor :x Schoonmoeder wil dit jaar eigenlijk geen sinterklaas vieren Gewoon: 'ik heb nog geen cadeautje want weet écht niet wat ik moet kopen voor C' :x:x:x Ik belde vanmorgen over de oppasdag (vandaag, dat ik zelf thuis ben en ze dus niet hoeft te komen) en had over dat hele sinterklaasgedoe van haar nog niks gehoord. Dus ik vraag: wat wilt u doen komend weekend met Sinterklaas? 'uhhhh, eigenlijk niets' 'niets?' 'nee eigelijk niet. Weet niet wat ik moet kopen en het is alweer zo kort dag nu' ligt het nu aan mij of .... grrrrrrrrrrr!!! Nou, dan niet he!! :x
Haalt m'n man chinees, komt hij met 4! bakken nasi thuis (hij vond het bedrag al zo hoog)i.p.v. 2, de kipsate leek wel varkensvlees en heel taai, en er zat ook een stukje bot in en ik moest ook heel gehaast eten, ik moest naar m'n werk. Dus voorlopig hebben we onze buik er wel van vol
Ik word er gek van dat ik na een antibioticakuur en nu alweer 6 dagen prednison en 2 puffers nog steeds benaawd ben en me helemaal gek hoest. Ben hartstikke moe maar de oudste is onrustig dus als ik dan als een idioot ga liggen blaffen in de kamer ernaast is zij straks ook nog wakker. Hang dus heeel onvrijwillig op de bank tot ze weer wat vaster slaapt.
slechte start van de dag: kleine mannetje was om 4.00 s'nachts huilend wakker (tandje) om 5.30 ging weer de wekker(maw niet meer kunnen slapen). Op kantoor aangekomenom 7.30 verlangen naar een bakje koffie. Ik maar drukken, komt er niks uit. Komt een pipo achter me staan "misschien wel handig als je een bekertje onderzet" (kennelijk waren de bekertjes op in de machine )ok eindelijk koffie, zit ik op mijn plek zie ik een koffievliesje zwemmen in mijn koffie. Hups weer terug. Nee deze apparaat pak ik niet meer, denk ik. 1 verdieping hoger gelopen. eindelijk koffie! pak ik het bekertje verkeerd op, waardoor koffie valt, vingers verbrand etc... maar uiteindelijk lekker een bakje koffie
Ohhh bah We hebben ons droomhuis gezien en staat nog te koop ook. Maar omdat mijn man nog maar 1 jaar zelfstandig ondernemer is, gaan we dus nergens een hypotheek krijgen :x Nu ga ik even huilen
Heb zo de balen van mn werk. Na mn verlof hadden ze geen werk voor me en toen opeens wel, maar onregelmatige diensten met veel overwerk en zonder kolfruimte. Had blijkbaar geen bezwaar mogen maken in deze economisch klote tijden, want moet me maandag melden bij hr! Zou niet gemotiveerd, commited etc zijn. Pff. Kijk er nu al tegen op. Mn begeleider zit erbij, maar zij is de enige tegen wie ik mijn zorgen in vertrouwen gedeelt heb. Zucht en zij heeft net ontslag genomen om dichterbij haar kind te werken . Dan breekt echt mn klomp.