Ik vind het super erg dat ik moe ben en dat ik mijn mannetje steeds vaker en erger begin te missen en dat na 5 jaar dacht dat het gevoel steeds gewoner werd maar niet dus.
Zo frustratie van t CB Volgens hun is mn kind gekrompen.. Hij was vorige maand nog 60CM En nu in ene 58cm?! Volgens die vrouw is hij de laatste keer verkeerd gemeten. Raar want toen heeft ze het ook gedaan toen ik haar dat wijs maakte verklaarde ze me gek!
hahaha moet altijd zo lachen om die verhalen van het CB mijn schoonzusje komt daar ook met haar zoon, ( logisch haaha) maar ze zeggen altijd op het cb dat ze het zo raar vinden dat hij zo lang is :S ( euhm ja zijn papa is 2 meter. maar dat snappen ze dan niet
of met toetjes gooien. Ik gooide laatst twee chocoladetoetjes naar mijn man omdat ik heel erg boos op hem was. De hele keuken zat onder de chocola, en hij zelf ook, zijn haar, zijn oor, zijn t-shirt.
En terecht!!! Ik gooi ook weleens met dingen om eerlijk te zijn als ik boos ben! Zowiezo met de deuren en pas geleden zijn er een paar glazen aan gegaan Heb je het daarna lekker van hem afgelikt?? Hmmmmm!
ohhh deuren!! Mijn voordeur is kapot ( zit een electrische deur opener op en die werkt niet haha ) Dus ik mag elke keer als ik naar buiten/binnen ga smijten met mn deur. En dat lucht toch op joh!!!
Mijn collega... nare heks. Ik ben terug, maar daar is weinig van te merken. Ze doet nog altijd mijn werkzaamheden en heeft de grootste moeite om ze af te staan. Heel af en toe 'mag' ik m'n eigen werk eens doen omdat ze een of ander simpel klusje bij me neerlegt en dan zegt ze poeslief: Ja, want het moet natuurlijk wel eerst via jou, voordat het verder de lijn in gaat. En dan ondertussen stiekem zelf alle andere leuke dingen gaan doen. Frustratie nummer twee is dat leidinggevende er niks aan doet. En ik ben stronteigenwijs en denk alleen maar: ik ben er dit jaar toch meer niet dan wel en prima trut, als jij mijn werk wilt doen voor minder geld; retteketet, red oe d'r met! Ik lach aan het einde van de maand het hardste.
Ik doe het ook weleens. maar alleen als ik heeeeeel woest ben. Dan word mijn man nog bozer op me dan hij al is op dat moment... Hier heeft ook weleens de vanillevla tegen de muur aangezeten en de sla tussen het plafond oepsie! Ach we zijn allemaal maar mensen, toch?!
Ja als je net sla zit te eten en ze maken je boos... (was nogal een moeilijke tijd toen voor me na het overlijden van me vader) gaat hoppa!!!! het schaaltje omhoog...
Eerlijk gezegd word ik juist hartstikke boos als mijn man met spullen gaat gooien als híj boos is. Ik vind het namelijk gruwelijk kinderachtig.
Ik heb hem die bewuste dag trouwens niks gedaan Heb het op een nette manier uitgelegd waarom ik boos was hij begreep t alleen doet ie er nog steeds niks mee.. Argh mannen!!!!
Ik ben enorm gefrustreerd omdat de appie hier om de hoek dicht zit en ik dus met de bus naar de winkel moet. Dikke l*l, 3 bier, dat doe ik vandaag dus echt niet. Verder baal ik van het feit dat mijn 'vriend' niet duidelijk is in wat hij wilt. We zijn 'uit elkaar', maar de liefde spat van ons beide af. We missen elkaar, zijn knettergek op elkaar, maar op de een of andere manier wil het niet. Ik mis hem zo Zaterdagochtend heeft hij voor me gezongen, wauw. Hij heeft een hele mooie stem, maar durft nooit zo. Hij vroeg of hij voor me mocht zingen en dat raakte me heel diep. Als ik daar aan denk kan ik toch nog een beetje lachen op deze klotedag.