Ik baal er echt van dat ik een tijd terug al een weekendje hotel heb gepland voor volgende week, en er nooit aan heb gedacht dat dan de Sinterklaasintocht is.. Nu kunnen we een week later nog wel in een andere plaats, hier redelijk in de buurt, maar ik vind het toch jammer
Ik baal er nog steeds van dat ik scheve gezichten krijg als ik aangeef zelf de keuze te hebben gemaakt om te stoppen met werken en fulltime te gaan zorgen voor mijn kinderen.
Ik ook! En ik baal ook van mijn maag: die denkt blijkbaar dat ze onbeperkt moet volgepropt worden de hele tijd :x. Tot nu toe aan kunnen weerstaan maar oooo wat is het moeilijk.
En ik word doodmoe van dat gemekker als: "oh vroeger was het ook 10 graden of kouder op jullie slaapkamer", "oh, jij bent er ook groot om geworden hoor", "oh, kindje van die en die mag dat ook en het gaat altijd goed", "oh, ze moeten zich gewoon een keer branden aan de kachel, komen ze er nooit meer aan", "hoe bedoel je niet zelf laten staan? Oh, zo'n vaart zal dat wel niet lopen met de heupjes"... Kleine greep uit de opmerkingen van gisteravond.
Ik baal dat ik morgen extra moet werken omdat er een invaller is die gewoon gezegd heeft 'ik kom niet'. Echt hoor, ik vraag me soms af waar het verantwoordelijkheidsgevoel van sommige mensen is. Kan je toch niet maken...!
Het is niet echt een frustratie maar meer een teleurstelling, sommige gebruikers zijn in de tijd dat ik hier niet meer ben geweest ( met mij oude account ) totaal niet veranderd en zelfs erger geworden dan ze toen al waren. Dat vind ik jammer. er bestond toch ook zoiets als een negeer modus ofzo ? iemand enig idee hoe dit werkt ?
@Darla geen idee maar das wel erg jammer.. frustratie hier: argg word er gewoon gek van dat ik financieel weer ff moet lopen klooien.. Het ging ff goed maar k heb weer een tegenvaller gehad dus moet weer ff wennen aan het nieuwe budget en das ergggg lastig
Linksboven gebruikersinstellingen aanklikken, dan zie je links allerlei opties en daar kies je voor negeerlijst wijzigen. Tadaa!
Ik baal dat we vanmiddag gezellig in het bos liepen ( op een pad waar je de hond los mag laten) we hielden al continu rekening met gezinnen want ja dat is niet echt prettig! Komt er een moeder met kind langs die gelijk begint te zeiken dat mijn hond daar niet mag lopen! Want haar kind was bang voor honden??? Ik vraag je?? Wat moet je dan op een losloopgebied voor honden? Zucht!! Mijn frustratie voor de dag haha
ik baal ervan dat ik op een camingstoeltje zit omdat we maandag avond pas de bank kunnen halen ik baal ervan dat ik boven geen tv kan kijken ik baal ervan dat ik nog naar school moet ook al hoor ik vrij te hebben ivm examen ik kan helaas nog wel even doorgaan maar misschien zijn het ook wel de hormonen.....
Ik baal ervan dat ik morgen niet met mijn kleine man naar peutergym kan gaan. Twee dames waarvan de kids 41 graden koorts hebben gaan gewoon gymen :S beetje vreemd vind ik dat..lijkt me niet echt goed om kids met zo n hoge koorts daar rond te laten rennen. Het kan zijn dat ze morgen koortsvrij zijn, maar ook al zijn ze dat niet, dan komen ze nog. Ik kan nu niet gaan, omdat mijn zoon nog niet helemaal gevaccineerd is..hij heeft heftig gereageerd erop en daarom mag hij voorlopig niet meer ge ent worden. Dus zo n situaties vermijd ik dan.
Onze beste vrienden zijn binnen 2 jaar met hun 3de auto bezig (met de eerste 2 veel ellende gehad) Nu hebben ze een hele gave auto gekocht van 2 jaar oud (andere waren minimaal 10 jaar oud) Gaan ze hier net weg na een super leuk weekend zien we ineens dat er een mega kras van bijna een meter aan de zijkant van de auto zit (dwars door de verf enz heen) echt zo BALEN!!!!! Heb er echt een rot gevoel aan overgehouden....
ik baal dat ik met trouwen mijn man's naam heb aangenomen..... leuk zo'n WET dat je de naam die wil gebruiken mag kiezen, maar in praktijk werkt het helemaal niet........ Geld krijg ik niet meer... rekeningen kan ik wel betalen.... sommige dingen (bank) staat nu op nieuwe naam, maar moet ik tekenen met oude naam.... etc. etc. etc.. zit onderhand in een identiteitscrisis :x en tot overmaat van ramp, werkte mijn spiksplinternieuwe bankpas, op man's naam, gisteren helemaal niet... en natuurlijk had ik de oude al doorgeknipt... Sta je dan in een overvolle supermarkt..... morgen maar WEER eens bellen..... :x nouja positief bekeken: ben zoveel dingen aan t regelen dat ik geen tijd heb om ruzie te maken... hahahahaha hebben we iig een goed huwelijk!!
ik baal van het gevoel wat ik nu heb.... vier al meer dan 10 jaar met mijn vriendin oud en nieuw nu waren wij uitgenodigd bij een ander stel maar ik heb uitgelegt dat wij het al jaren samen vieren en we daar ook eigenlijk altijd vanuit gaan dit samen te vieren.(hebben ooit eens met meerdere gevierd maar zowel mijn vriendin als wij hadden meteen zo iets volgend jaar weer lekker met onze eigen gezinnetje) kom ik bij mijn vriendin vanmiddag zegt ze tussen neus en lippen door o ja wij vieren dit jaar een keer oud en nieuw met de buurtjes hoor! laat ik duidelijk zijn dat dat gewoon moet kunnen hoor! daar ben ik ook niet boos om ofzo ik had alleen een beetje een rottig gevoel ik hou rekening met iets wat wij al jaren met elkaar vieren maar helaas is dat niet andersom voel me gewoon even verdrietig